سخنان جدید امام جمعه تالش
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

امام جمعه تالش:
شورا و شهرداری تالش خویشتن‌دار باشند

  

 

امام جمعه تالش گفت: شورا و شهرداری تالش خویشتن‌دار باشند و کارها را روی اصول و قانون پیش ببرند.


 

به گزارش مریان خبر، حجت‌الاسلام حسین انصاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مسایلی که بین شهرداری و شورای شهر به وجود آمده است، اظهار کرد: توصیه بنده به شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان این است که خویشتن‌داری و صبر پیشه کنند و کارها را روی اصول و قانون جلو ببرند.

وی ادامه داد: آقای شهردار استعفا داد و بعد هم استعفای خود را پس گرفت و گفت که حقش نبوده اعضای شورا استعفای او را قبول کنند به همین دلیل به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و مراجع مربوطه به او حکم دادند که همچنان شهردار بماند و بر سر کار خود حاضر شود.

امام جمعه تالش با بیان اینکه شهردار کاری قانونی انجام داده است،افزود: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به این حکم اعتراض دارند که اگر اعتراضی است باید به دنبال دلایل آن بروند.

وی اضافه کرد: اینکه اعضای شورا مشکلات را با مصاحبه رسانه‌ای مطرح می‌کنند موجب حساسیت بین مردم می‌شود و صحیح نیست که مردم را نسبت به حکم قانون حساس کنیم.

انصاری، حفظ آرامش توسط اعضای شورا و شهردار تالش را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این آرامش را باید حفظ و طبق نظر قانون رفتار کنند.

وی با اشاره به اینکه این امکان وجود دارد که حکم بیاید و شهردار در سمت خود باقی بماند، خاطرنشان کرد: اعضای شورا راهکارهای قانونی را ارائه دهند و مردم را نگران کردن به صلاح شهر و شورا نیست بنابراین همه باید خویشتن‌دار باشند.




ارسال شده در تاریخ : 10 اسفند 1393برچسب:, :: 20:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی