ضربه متقابل ملت هوشمند وبا بصیرت در 36 سال حضور @
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

  یکی از   شاخص های برجسته ج.ا.ا مردمی بودن یا بعبارتی مردم محور بودن  آن است که در 35 سال  گذشته دو گرو تلاش کردند این پایه اصلی  نظام را متزلزل و کم رنگ سازند نخست دشمنان دیرینه این ملت بودند و با حربه دروغ بزرک و اینکه ما با ملت ایران کاری نداریم بیشترین فشار  اعم از ارعاب وترور و تحریم ...  با نبرد  گسترده رسانه ای بر ملت عزیز ایران وارد کردند تا شاید  مردم از عزت  وکرامت  بحق خویش دست کشند وپرچم مقاومت  را پایین آورند که این حضور میلیونی  مردم  در این 36 سال آرزو و طرح پرهزینه آنان ناکام گذاشت گروه دوم که جای تاسف دارد از بدنه نظام برخاستند و انگار اینکه قبله شان را شکم ,شهوت وقدرت قرار دادند و با رفتار های  زشتی چون اختلاس , ارتشاء ,فساد اخلاقی ... توانستند برخی از مردم عزیز ایران  نسبت به آرمان انقلاب مردد کنند به زعم تجربه آندلس را  در ایران  تجربه کنند.

 مردم هوشمند و با بصیرت  می دانند تنها راه مقابله  با این دو ویروس کشنده حضور  موثر  آحاد مردم است  حصور عام همان مشارکت در راهپیمایی ها است حضور خاض مقابله  جدی و عملی با بلهوسان قدرت , شهوت وثروت  در تمام طول سال است.

الجزیره: روحانی جواب اوباما را داد/ رسانه‌های یمنی: عبدالمالک الحوثی در ایران است/ پخش مستقیم راشاتودی و رویترز از حماسه ایرانی/ عکسی که هاآرتص از راهپیمایی امروز منتشر کرد




ارسال شده در تاریخ : 23 بهمن 1393برچسب:پاتوق جوانان ,, :: 22:41 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی