امیر ولی‌وند: مرحوم ظهیرنژاد به واسطه فداکاری‌ها و رشادت‌هایش برچسب شهادت دارد @
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند رئیس دانشگاه افسری و ستاد آجا (دافوس) در مراسم بزرگداشت امیر سرلشکر قاسم‌علی ظهیرنژاد، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس که در دافوس برگزار شد با طرح سوالی مبنی بر این که چرا ما این برنامه‌ها را ترتیب می‌دهیم، اظهار داشت: بر خود تکلیف می‌دانیم که یاد شهدا و خدمت‌گزاران دفاع مقدس را گرامی بداریم، زیرا آنان با جان‌فشانی‌های خود از این وطن و ناموس‌مان دفاع کردند.
 
وی تصریح کرد: خدا نکند روزی یادمان برود که جای پای چه کسانی گذاشته‌ایم، افرادی که در این دانشگاه درس خواندند و از ذره ذره خاک وطن، شرف، غیرت و اسلام دفاع کردند که نمونه بارز آن مرحوم امیر سرلشکر ظهیرنژاد بود.
 
فرمانده دافوس گفت: من مطمئنم اگر کسانی که اکنون در این زمینه هستند در آن دوران بودند امیر ظهیرنژاد را به واسطه شایستگی‌ها و رشادت‌هایش شهید خطاب می‌کردند، زیرا برچسب و شناسنامه شهید برای خدمت‌گزاران این عرصه نیز محسوب می‌شود.
 
وی در پایان به خاطره‌ای از مرحوم ظهیرنژاد اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ هواپیمایی سقوط کرده بود که تعدادی از مسئولین الجزایری نیز در آن حضور داشتند از همین رو مرحوم ظهیرنژاد نیز در مراسم گرامیداشت آنان به تنهایی در مقابل در ایستاده بود به همین منظور بنده به واسطه حضور منافقین و ناامنی‌های آن زمان به وی گفتم که شما با این سمت نظامی چرا تنها آمده‌اید که مرحوم در پاسخ به بنده گفت که اکنون مثل گذشته نیست که ما از مردم جدا و دور باشیم از همین رو بنده از این فرمانده بزرگوار درس‌هایی را آموختم.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اهدای لوحی و مقالات برتر ارسالی به همایش با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.




ارسال شده در تاریخ : 12 بهمن 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش,سرلشکر ظهیر نژاد, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 435
بازدید ماه : 5183
بازدید کل : 194360
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی