من عاشق محمد هستم @
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 افسران - من عاشق محمد هستم

 

 

سلام

روایت شده؛ بعد از رحلت رسول خدا، شخص نامسلمان و تازه واردی در مدینه، بعد از ملاقات و پرسش هایی از امیرالمومنین علی علیه السلام، وقتی پاسخ سخت ترین سوال هایش را گرفت از حضرت پرسید: آیا تو محمدی؟ مولا این سخن را محترمانه ندانست و فرمود: وای بر تو! "من بنده ای از بنده های محمدم" انا عبدٌ من عبیدِ محمّد -

در پی اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، پیشنهاد و درخواست می کنم این تصویر و شعارهای آن را به صورت هشتگ ها در صفحات مجازی؛ پلاس، وبلاگ، فیسبوک و ... بازنشر بدهید:
I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

۰۰۰۰۰۰۰۰

من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

۰۰۰۰۰۰۰۰

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب
أنا ادین الأهانة علی الأنبیاء کلهم

۰۰۰۰۰۰۰۰

J'adore Muhammad
Je suis déteste le terrorisme
Je condamne insulte aux messagers de Dieu




ارسال شده در تاریخ : 5 بهمن 1393برچسب:پاتوق جوانان , پیامبر اکرم (ص), :: 21:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 922
بازدید ماه : 3995
بازدید کل : 198308
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی