گر سران فتنه رفع حصر شوند!@
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

ا
jاین روزها شاهد هستیم برخی عناصر در داخل وخارج  بطور هماهنگ تلاش میکنند که سرن فتنه رفع حصر شوند  حالا فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند؛ به نظر شما چه خواهد شد آیا به نفع نظام اسلامی تمام میشود  ویا این آقایان  مجددا دستاویز شیاطین جن وانس قرار می گیرند  و معرکه گیری  راه  می اندازند؟
خبرگزاری فارس: اگر سران فتنه رفع حصر شوند!
 

  اما نظر ما ,علی رغم روشن شدن ابعاد خیانت سران فتنه برای همگان، متأسفانه این اشخاص حاضر به بازگشت از راه خطای خود نیستند. با اینکه در جمع محافل خصوصی خود بر عدم تقلب در انتخابات سال 88 اذعان کرده‌اند، لکن حاضر نیستند این موضوع را در رسانه‌های خود بیان کنند.

امروزه بعد از گذشت 5 سال از آن فتنه آشکار، زمزمه‌هایی از رسانه‌های زنجیره‌ای سران فتنه جهت کمرنگ کردن جنایت و خیانت آشکار فتنه‌گران شنیده می‌شود. تا حدی این فتنه بزرگ را در حد یک اشتباه غیر عمدی پایین بیاورند؛ تا اینکه با تسامح مسئولین نظام فتنه گران بدون کوچک‌ترین عذرخواهی از حصر خارج شوند و دوباره تحت عناوینی وارد جریان قدرت شوند.

حال فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند. چه خواهد شد؟
آیا نمی‌رسد روزی که در رسانه‌هایشان جار بزنند که اگر ما خطا کار بودیم پس چرا آزاد شدیم؟
آیا شبهه پراکنی نخواهند کرد که تحت فشار ما برای اینکه دست‌هایشان رو نشود ما را رفع حصر کردند؟
آیا نمی‌رسد زمانی که طلبکارتر از قبل بشوند و این بار نه تنها اینکه طلب رأی‌های دروغین خود را بکنند بلکه پا را فراتر از این بگذارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به ظلم در حق فتنه‌گران بابت حصر به زعم خودشان غیرقانونی بکنند.

نه هرگز! دشمن و پس از آن فتنه‌گران ساده دل بدانند این کلاه گشاد بر سر مردم ایران و پدران و مادران شهدا نخواهد رفت. دشمن بداند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! ما دوباره نخواهیم گذاشت خیال خام عقول کور برخی‌ها را تسخیر کند. ما محکم پای نظاممان ایستاده‌ایم.

نه تنها خواسته ما محاکمه سران فتنه است بلکه از مسئولان می‌خواهیم این کار را در زمان مناسبی انجام دهند که دشمنان اسلام از فتنه انگیزی دوباره ناامید شوند




ارسال شده در تاریخ : 12 دی 1393برچسب:پاتوق جوانان , شبکه های اجتماعی, فتنه, :: 18:31 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 631
بازدید ماه : 4819
بازدید کل : 199132
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی