شکست داعش برای آمریکا بسیار دشوار است
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

شبکه تلویزیونی سی سی تی وی:

 

وزیر دفاع آمریکا گروه داعش را بزرگترین تهدید برای آمریکا و همپیمانان آن توصیف کرد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین، چاک هیگل وزیر دفاع مستعفی آمریکا  گفت: گروه تروریستی داعش همچنان بزرگ ترین تهدید علیه آمریکا و همپیمانان آن محسوب می شود و چالش های زیادی در مسیر تلاش برای نابودی این گروه وجود دارند.
 
خبرنگار سی سی تی وی در گزارشی گفت در حالی که سال میلادی تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید اما جنگ میان آمریکا و همپیمانان آن و گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه در راس اخبار رسانه ها قرار دارد. چاک هیگل وزیر دفاع مستعفی آمریکا نیز گفته است داعش گروهی است که آمریکا باید در محاسبات خود آن را مورد توجه قرار دهد. وی گفت گروه داعش به شکل جدی منافع آمریکا و همپیمانان آن را در منطقه خاورمیانه تهدید می کندو همچنان مناطق گسترده ای از شمال و غرب عراق و شرق سوریه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

نظریه طاهر: من از همان بدو بحث مبارزه اعتلاف به رهبری آمریکا، اعلام کردم که آمریکا هرگز برای شکست داعش تلاش نخواهد کرد و حضور وی در منطقه بستگی به وجود داعش در منطقه دارد بنابر این برای حفظ داعش تلاش خواهد کرد نه برای شکست آن. این آقا حالا بعد از این مدت عنوان می کند که شکست داعش برای آمریکا دشورا است! بله ما هم می دانیم که شکست داعش برای آمریکا دشوار است ولی برای مردم و ارتش سوریه و عراق سخت نیست اگر آمریکایی ها مشکل ایجاد نکنند چون ممکن است همانند قبل این گروه تروریستی را تجهیز کنند و آنها را ساپورت مالی نمایند.




ارسال شده در تاریخ : 2 دی 1393برچسب:, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 3180
بازدید کل : 197493
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی