U2 هم اخطار پدافند کشور را دریافت کرد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

امیر شهرام مطرح کرد
" امیر "شهرام" سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش مشترک محمد رسول الله اعلام کرد: بخشی از تجهیزات، سلاح‌ها و سامانه‌های موشکی و راداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متشکل از استعدادهای پدافندی نیروهای مسلح در منطقه رزمایش گسترش یافته و آماده اجرای مأموریت می باشند.
به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) "امیر شهرام" سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش مشترک محمد رسول الله اعلام کرد: بخشی از تجهیزات، سلاح‌ها و سامانه‌های موشکی و راداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متشکل از استعدادهای پدافندی نیروهای مسلح در منطقه رزمایش گسترش یافته و آماده اجرای مأموریت می‌باشند.

وی افزود: طی روز گذشته و امروز در چند نوبت اخطارهایی به فعالیت هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در نزدیک "اف آی آر" مرزهای کشور داده شده است که تعدادی از این هواپیماها از نوع U2  بوده‌اند.

یادآور می‌شود: رزمایش مشترک "محمد رسول الله" با حضور نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش از چهارم تا دهم دی ماه برگزار می‌شود.



ارسال شده در تاریخ : 2 دی 1393برچسب:, :: 22:35 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 5089
بازدید کل : 194266
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی