دل نوشته های فرزندم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

موضوع:من و داداش هام من داداش های خودم رادوست ندارم چون تکالیفم را پاره پاره می کنند. من داداش های خودم رادوست ندارم چون اسباب بازی هایم راخراب می کنند. من داداشهای خودم رادو ست ندارم چون با وجود آن ها پدر و مادرم کم تر به من اهممیت می دهند. من داداش های خودم را دوست ندارم چون سی دی هایم را گم می کنند. من داداش هایم را دوست ندارم چون من را اذیت و عصبانی میکنند. من داداش های خودم را دوست ندارم چون شیطون وناقلا هستند. من داداش هایم را دوست ندارم چون ...


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:داداش, :: 1:39 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی