گردان‌های طرح بلیات آماده باشند/
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

امیر سرتیپ پوردستان در شهرک شهید توفیقیان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید در عرصه‌های مدیریت بحران وارد شویم و در هیچ نیرویی مثل نیروی زمینی افراد متدین، پا در رکاب، آماده و خطرپذیر وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمین ارتش در مراسم رزمایش سراسری مقابله با بلیات که در شهرک شهید توفیقیان برگزار شد، اظهار داشت: باید در عرصه‌های مدیریت بحران وارد شویم و در هیچ نیرویی مثل نیروی زمینی افراد متدین، پا در رکاب، آماده و خطرپذیر وجود ندارد. 
 
وی افزود: نیروی زمینی ظرفیت عظیم بالگردی و نیروی انسانی دارد و می‌تواند در حوادث و در مقابله با بلایای غیر مترقبه نقش‌آفرینی کند و باید طرح‌ریزی مشترک در این زمینه باشد و احساس مسئولیت کنیم و می‌توانیم با 7، 8 یگانی که در پرندک ایجاد شده و یگان‌های دیگر انجام وظیفه کنیم. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت تجهیز بالگردها به آب‌پاش و استفاده از آن در مواقع بحران تصریح کرد: باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنیم و امروز باید گردان‌های طرح بلیات آماده باشند و آمادگی در این خصوص بسیار راهگشاست. 
 
امیر پوردستان با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری همه ارگان‌ها در مقابله با بلیات اضافه کرد: باید با یک ساماندهی و سازماندهی کامل وارد عمل شویم. 
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت این روزها به‌عنوان روزی که کاروان کربلا به شام رسید و در خرابه‌های شام ساکن شد، تصریح کرد: دو جمله مهم حضرت زینب (س) درباره اینکه خدایا این قربانی را از اهل بیت من بپذیر و در مقابل ابن زیاد گفت ما با شناخت وارد شدیم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. 



ارسال شده در تاریخ : 10 آذر 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, , :: 22:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 424
بازدید ماه : 5172
بازدید کل : 194349
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی