همه‌ پایگاه‌ها و نیروهای اطراف را رصد می‌کنیم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

امیر پوردستان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره اینکه کدام‌یک از پایگاه‌های اینجلیک‌، العدید و شیخ سالم در اطراف ما خطرات و تهدید‌ات بیشتری دارند، گفت: همه‌ پایگاه‌ها و نیروهایی که در اطراف ما هستند برای ما حائز اهمیت بوده و آن‌ها را رصد می‌کنیم و اگر خارج از مسیر عادی کاری انجام دهند متناسب با آن، مقابله لازم خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رزمایش سراسری مقابله با بلیات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای مقابله با بحران در کشور و در شهر تهران 87 گردان آماده انجام عملیات هستند. 
 
وی ادامه داد: پتانسیل‌های بالایی در نیروی زمینی وجود دارد و برای مقابله با بحران اقدامات لازم انجام شده و 87 گردان پیش‌بینی شده تا اگر اتفاقی در سطح شهر و یا کشور افتاد اقدامات انجام شود و این رزمایش سراسری نمونه‌ای است که در آینده  اقدامات بیشتری انجام شود. 

رزمایش بزرگ محمد رسول الله در نیمه اول دی ماه برگزار می‌شود/ همه پایگاه‌ها و نیروهای بیگانه را رصد می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله در نیمه اول دی ماه در منطقه جنوب شرق به مورد اجرا خواهد گذاشته شد و دو شیوه تاکتیکی را استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما با دشمنی روبرو هستیم که از شیوه‌های ناهمطراز و جنگ نیابتی استفاده می‌کند و بخشی از تاکتیک ما مبارزه با شیوه ناهمطراز و بخشی مقابله با جنگ نیابتی‌ است در این خصوص تاکتیک‌هایی را تعریف کردیم. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نحوه اجرای رزمایش به صورت تمرینی صحرایی و گلوله جنگی‌ اضافه کرد: این رزمایش مطابق با برنامه‌ریزی رزمایش‌های قبلی بوده است و تقویت ستاد‌ها و فرماندهی‌ها در اولویت می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک رزمایش جدید قابلیت نیروی زمینی را در نبرد ناهمطراز افزایش دهد. 
 
امیر پوردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه کدام یک از پایگاه‌های اینجلیک‌، العدید و شیخ سالم در اطراف ما  خطرات و تهدید‌ات بیشتری دارند و واکنش نیروی زمینی ارتش به این تهدیدات چه خواهد بود خاطرنشان کرد: همه‌ پایگاه‌ها و نیروهایی که در اطراف ما هستند برای ما حائز اهمیت بوده و آن‌ها را رصد می‌کنیم و اگر خارج از مسیر عادی کاری انجام دهند متناسب با آن، مقابله لازم خواهیم کرد. 

انتهای پیام/



ارسال شده در تاریخ : 11 آذر 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, نیروی زمینی, :: 22:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 5159
بازدید کل : 194336
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی