چرا مسلمان‌کشی برای داعش اولویت دارد؟
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

طبق فتاوا و نظر مفتی‌های تکفیری‌، جنگ در کشورهای اسلامی بر نبرد با صهیونیست‌ها اولویت دارد و گویی حرکت به سمت بیت‌المقدس هنگامی شروع خواهد شد که مسلمانی باقی نماند.

به گزارش مشرق، عملیات تکفیری‌های داعش به مرز فلسطین که می‌رسد متوقف می‌شود. داعش کاری با اسرائیل ندارد و در فرهنگ لغت سران این گروهک تروریستی، واژه‌ای به نام فلسطین یافت نمی‌شود و گویا بیت‌المقدس نیز از نظر این گروهک، همانند دیگر مکان‌های مقدس در عراق و سوریه است که باید تخریب و نابود شود.

مسجدالاقصی را فقط صهیونیست‌ها تهدید نمی‌کنند، بلکه تهدید تکفیری‌ها نیز هست. سؤال این جاست که اگر تروریست‌های داعش به قدس برسند، آیا مسجدالاقصی را ویران خواهند کرد؟ کاری که صهیونیست‌ها ده‌ها سال است در پی انجام آن هستند.

وبگاه خبری شبکه المنار، نیز با پرداختن به این موضوع، نوشت که «طبیعی است که داعشی‌‌ها هیچ زمانی به سمت فلسطین اشغالی حرکت نکنند. تاکنون هیچ فراخوان یا آماده‌باشی برای مبارزه با اسرائیل از آنان شنیده نشده است، بلکه تمامی تهدیدات و اعلام‌های به اصطلاح جهاد این گروهک متوجه کشورهای اسلامی بوده است».

روی نقشه جغرافیا نیز، فلسطین به سوریه نزدیک‌تر است تا تونس. اما داعش برای تونس نقشه دارد اما حرفی از فلسطین نمی‌زند؛ یا اینکه کرانه باختری هم‌مرز اردن است و سلفی‌های تکفیری اردن در عراق و سوریه می‌جنگند!.

سرکرده تکفیری‌های داعش در پیام صوتی اخیر خود طرفداران خود را به جنگ در عربستان، یمن، لیبی، الجزایر، تونس و مغرب فراخواند و شیعیان را نیز به کشتار وسیع تهدید کرد؛ اما حرفی از فلسطین نزد.

ابوبکر البغدادی اولین شخصی نیست که فلسطین را از دایره به اصطلاح «جهاد» مستثنی می‌کند، بلکه «ابومحمد الجولانی» رهبر تروریست‌های جبهة النصرة نیز چندی پیش از فلسطین عامدانه سخنی به میان نیاورد و هنگامی که خواست از مرزها صحبت کند، از مرز اسرائیل سخن گفت و حرفی از فلسطین به میان نیاورد.

آیا جبهة النصرة قصد حرکت به سمت مرزهای سرزمین اشغالی را دارد؟ یا اینکه نمی‌خواهد از کمک‌های اسرائیل برای تخریب سوریه بی نیاز شود و زخمی‌های خود را در بیمارستان های اسرائیل مداوا کند؟

علاوه بر این دو گروه، گروه دیگری نیز به نام «جندالاقصی» وجود دارد که به هیچ وجه مسیر بیت المقدس را نمی‌شناسد و در حال حاضر در ادلب و دمشق و دیگر مناطق می‌جنگد!.

به طور کلی با نگاهی به تمام گروههای حاضر در سوریه، مشاهده می‌کنیم که هیچ کدام از این گروهها فلسطین را نمی‌شناسند، بلکه اسرائیل را به عنوان هم پیمان خود می‌بینند.

قساوت علیه مسلمانان و هم‌پیمانی با اشغالگران

در عقاید و فتاوای تکفیری‌ها بر عدم جهاد در فلسطین تأکید شده و چنین می‌گویند که مبارزه با دشمن دور (اسرائیل) پس از مبارزه با دشمن نزدیک (مسلمانان) خواهد بود!

«ایمن الظواهری» رهبر فعلی القاعده پیش از کشته شدن «اسامه بن لادن» گفته بود: در حکم اسلام، مبارزه با حاکمان مرتد (حاکمان کشورهای اسلامی) بر مبارزه با کفار ارجحیت دارد و آن هم به سه دلیل: اول: جنگ مشرکان داخلی مقدم به مشرکان خارجی است و حاکمان مرتد بر کشورهای اسلامی مسلط هستند. دو: ارتداد جرمی سنگین‌تر از کفر است. سه: حکام اسلامی دشمن نزدیک‌تر هستند.

اما باید گفت، گروه‌های تکفیری هر کسی که مخالف نظر آن‌ها باشد، نیز می‌کشند و دراین‌جا به هیچ وجه بحث حاکمان کشورهای اسلامی مطرح نیست.

بنابراین در نظر آن‌ها جنگ با مسلمانان فریضه‌ای شرعی است و بر آزادسازی قدس ارحجیت دارد، حتی برخی مفتی‌ها فراتر رفته و حکم به همکاری با اسرائیل را صادر کرده‌اند؛ برای مثال «عبدالعزیز بن باز» از بارزترین مفتی‌های وهابی عربستان حکم به همکاری با اسرائیل را داد و آن را در صورت اینکه به نفع مسلمین باشد جایز شمرد.

بنابراین در تفکر تکفیری‌ها، همه به اصطلاح جهادیون باید از کشورهای لیبی، تونس، مصر، پاکستان، افغانستان، عربستان و همه کشورهای اسلامی برای جنگ با مسلمانان اقدام کنند و پس از آن که تمام مرتدها، شیعیان و مخالفان را کشتند سپس به جنگ با اسرائیل بروند؛ البته اگر مسلمانی باقی مانده باشد.

 
منبع: فارس
 



ارسال شده در تاریخ : 10 آذر 1393برچسب:پاتوق جوانان , وهابیت, :: 8:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 546
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 995
بازدید ماه : 5183
بازدید کل : 199496
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی