هواپیماهای ترابری آمریکا چه سلاح‌هایی به داعش هدیه دادند + عکس و جزئیات
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

تسنیم از اشاره امروز رهبر انقلاب گزارش می‌دهد

هواپیماهای ترابری آمریکا چه سلاح‌هایی به داعش هدیه دادند + عکس و جزئیات

خبرگزاری تسنیم: امروز رهبر انقلاب اشاره‌ای به ارسال محموله‌هایی از مهمات توسط آمریکا به داعش داشتند. برای بررسی بیشتر موضوع تنها فیلم منتشره از این محوله‌ها را بررسی و به نتایج قابل توجهی دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی خبرگزاری تسنیم، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه در تهران، میزبان علماء، اندیشمندان و میهمانان شرکت کننده در «کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی» بودند.

ایشان در این دیدار، به بیان سخنان مهمی در مورد آخرین تحولات منطقه به خصوص عراق و سوریه و همچنین عملکرد گروه‌های تکفیری پرداختند.

در بخشی از سخنان امروز، رهبر انقلاب اشاره به اقدام اخیر و مکرر هواپیماهای ترابری آمریکا در پرتاب تجهیزات جنگی برای گروه موسوم به داعش در عراق کرده و فرمودند: آمریکایی‌ها با وجود این اقدامات، در ظاهر مدعی تشکیل ائتلاف ضدداعش هستند که یک دروغ محض است زیرا هدف اصلی این ائتلاف زنده نگه داشتن فتنه جنگ و درگیری میان مسلمانان است که البته به اهداف خود نخواهند رسید.

این بیان رهبر انقلاب، به اقدام چند باره آمریکایی‌ها در ارسال مهمات به نیروهای داعش در نقاط مخلتف اشاره دارد. در نمونه‌های متعدد، تاکنون آمریکا که هم اکنون در قالب ائتلاف ضدداعش در حال به اصطلاح‌ نبرد با داعش در عراق و سوریه است، مهمات زیادی را در مناطق کوبانی (عین العرب) در شمال سوریه و جلولا در شرق عراق و چند نقطه دیگر تحت عنوان "اشتباه" در اختیار داعشی‌ها قرار داده است.




ارسال شده در تاریخ : 29 آبان 1388برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, رهبری, داعش, :: 8:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 5130
بازدید کل : 194307
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی