مقامات لشکری و کشوری به ادعاهای پنتاگون درباره پهپاد RQ 170 ایرانی چه پاسخی دادند؟
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

توان جمهوری اسلامی ایران در ساخت انواع تجهیزات نظامی غیر قابل انکار بوده و مقامات پنتاگون با انکار ساخت پهپاد بومی به دنبال به اصطلاح کم‌اهمیت دادن این موضوع هستند در حالی خودشان به اهمیت این امر واقفند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای قابل استناد شناخته شده است.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،   مقامات پنتاگون و رسانه‌های آمریکایی پس از پیروزی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه در ساخت پهپاد "آرکیو 170 ایرانی"  از شدت عصبانیت شروع به انکار موضوع کردند. در این گزارش طی چند مصاحبه نظر مسئولین و کارشناسان ایرانی را در این باره جویا شدیم. 

مقدم‌فر: دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی شوکه شده است

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره ادعای مقامات وزارت دفاع آمریکا در مورد ناتوانی ایران در ساخت پهپاد " آرکیو170 ایرانی" اظهار داشت: دشمنان از پیشرفت‌های ما به باور کامل نرسیده‌اند  و اگر باور کنند در شوک خواهند ماند و سکته ناقص آنها کامل می‌شود.


ادامه مطلب را بخوانید و به وحشت دشمن از توانایی های نیروهای مسلح ج .ا . ا. بخندیدو به اقتدار نظام افتخار کنید که واقعاً ایرانی بودن و مسلمان بودن مایه افتخار است. بعضی افراد درجامعه واقعاً این توانمندی را درک نمی کنند و مانند ماهی هستند که داخل آب است که قدر آب را درک نمی کند وقتی از آب بیرون آنداخته شد آنوقت قدر آب را می فهمد.آنهایی که در خارج از این مملکت هستند وقتی این مطالب  و دستاوردها را می شنوند، سراپای آنها پر از غرور و شعف می شود.به امید سربلندی نظام .ج .ا .ا



ارسال شده در تاریخ : 24 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, رهبری, :: 21:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی