وقتی با ایران به توافق صددرصدی رسیدیم بعد درباره تحریم‌ها با کنگره صحبت می‌کنیم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

سیاست اعلامی اوباما در کاخ سفید؛
رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه «بارها در اظهاراتم گفته‌ام که ترجیح می‌دهم به توافقی نرسیم تا این‌که یک توافق "بد" داشته باشیم»، می‌گوید: «اگر توافق هسته‌ای با ایران امضا شود تازه آن زمان است که وارد مرحله بعدی یعنی مذاکره با کنگره درباره تحریم‌ها خواهیم شد.»

گروه بین‌الملل مشرق - انتشار اخبار ضد و نقیض، متعدد، و غیرشفاف در خصوص پرونده هسته‌ای ایران تا حدودی باعث شده است تا حساسیت‌ها نسبت به اظهارنظر مقامات تعیین‌کننده در مذاکرات هسته‌ای بیشتر شود. 

یکی از اظهارنظرهایی که شاید کم‌اهمیت نباشد و در رسانه‌های کشور به آن پرداخته نشد و یا ساده از کنار گذشته شد، پاسخ‌های باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به سؤالات مطرح‌شده در کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید بود. بخش کلیدی صحبت‌های اوباما درباره ایران مربوط می‌شود به این نکته که بعد از این‌که با ایران به توافق صددرصدی رسیدیم، درباره تحریم‌ها با کنگره وارد مذاکره می‌شویم.

کنفرانس مطبوعاتی اوباما درباره ایران

اوباما در تاریخ 5 نوامبر و طی کنفرانس مطبوعاتی در اتاق شرقی کاخ سفید به سؤالاتی درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران، نتیجه احتمالی مذاکرات و محدوده اختیارات خود پاسخ داده است.

نظریه: اینها توافقی می خواهند که تامین کننده منافع خود و رژیم صهیونیستی باشد و هیچ منفعتی برای ایران در آن وجود نداشته باشد. اگر گاهی با زبان نرمتر هم صحبت می کنند برای فریب افکار عمومی است نه واقعاً برای رسیدن به توافق برابر آن حرف ها.




ارسال شده در تاریخ : 25 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , توافق هسته ای, :: 21:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 447
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 4751
بازدید کل : 199064
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی