جزئیاتی از نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

آیت‌الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به اقدامات مشکوک دشمنان برای انحراف در آیین و مراسم محرم گفت: اکنون وضع حساسی است عده ای با ادعای علاقمندی به امام حسین (ع) درصدد ایجاد تفرقه میان شیعیان هستند.
به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، امروز یکشنبه در دیدار با خانواده های 370شهید اصفهانی عملیات محرم در سال 61 گفت : چشم ها و گوش ها باید باز باشد و سوابق افراد را بدانند، هر کسی که کمترین سابقه ای در فتنه داشته و در آن موثر بوده است هیچ صلاحیتی برای تصدی مسئولیت ها ندارد. 
 
وی فتنه 88 را طراحی آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این مثلث شوم حرف ها در دهان عده ای در داخل گذاشتند که برخی شان می فهمیدند بلندگوی چه کسانی هستند و برخی نمی دانستند. اغتشاشگران در این فتنه به تخریب اموال عمومی پرداختند و شعارهای ضد اسلامی ، ضد انقلابی و ضد امام سر دادند. 
 
آیت الله جنتی با اشاره به اقدام اغتشاشگران در پاره کردن عکس امام (ره) و توهین به عاشورا و عزاداران حسینی اضافه کرد: چرا زمانی که اوباش چنین اقداماتی کردند، کسانی که پیشگام بودند آنان را محکوم نکردند؟ سکوتشان به معنی رضایت آنان بود. 
 
وی قصد فتنه گران را روی کار آوردن حکومتی غیراسلامی و ضد ولایت در کشور دانست. 
 
دبیر شورای نگهبان افزود: خداوند بر عمر مقام معظم رهبری بیافزاید که با خطبه های تاریخی شعله های آتش را فرونشاندند و مردم هم که تسلیم ولایت فقیه بودند فرمایشات ایشان را پذیرفتند و این گونه خشونت ها فرونشست اما عده ای هنوز بیکار ننشسته اند. 
 
آیت الله جنتی تصریح کرد: چرا عده ای می خواهند دوباره مسئولیت ها را به اصحاب فتنه واگذار کنند؟ سابقه این افراد که مشخص و هویت فتنه هم که معلوم است و چیزی نیست که نامعلوم باشد و بگویند تمام شد با این حال دوباره می خواهند مسئولیت های وزارتی، مدیرکلی و ریاستی را به این افراد بسپارند. 
 
وی با اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس در صیانت از نظام اسلامی و مسئولیت خانواده های معظم شهیدان و مردم در صیانت از راه شهدا گفت: باید بدانیم چه خطراتی اسلام و نظام اسلامی را تهدید می کند تا بتوانیم از آن جلوگیری کنیم . باید بدانیم شهدا برای حفظ اسلام، فرهنگ حسینی، نماز و حفظ نوامیس و عفت و پاکدامنی پسران و دختران این سرزمین شهید شدند. 
 
آیت الله جنتی با اشاره به اقدامات ضد ارزشی دشمن در جنگ نرم افزود: عده ای که به راه شهدا اعتقاد ندارند می خواهند فرهنگ غربی بر کشور حاکم شود پشت سر این افراد نیز سیاست های خارجی است که درصددند به هر وسیله ای قدرت اسلام را بشکنند. 
 
وی خطاب به خانواده های شهدای اصفهان تصریح کرد: مراقب مخالفان ولایت فقیه باشید برخی گستاخانه با آن مخالفت و برخی منافقانه عمل می کنند. بدانید کسی که اسلام و نظام اسلامی را حفظ کرده ولی فقیه است. اگر ولی فقیه نبود در فتنه 88 کار از دست رفته بود. 
 
آیت الله جنتی به مکاتبه اخیر اوباما با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: وی در نامه اش برای رهبری عزیز ابتدا منافقانه از بازیابی سلامت ایشان ابراز خوشحالی و بعد حرف هایش را بیان کرده است. این کم قدرتی است که ناچار می شوند مقابلش تواضع و خشوع کنند؟ 
 
وی اضافه کرد: در این نامه از ما درخواست کرده اند که بیاییم داعش را نابود کنیم در حالیکه خودشان داعش را ایجاد کرده اند. 
 
دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به اقدامات مشکوک دشمنان برای انحراف در آیین و مراسم محرم گفت: اکنون وضع حساسی است عده ای با ادعای علاقمندی به امام حسین (ع) درصدد ایجاد تفرقه میان شیعیان هستند. آنها با برگزاری مجالس روضه، نوحه و سوگواری، به مقدسات دیگران توهین می کنند و خون آنان را به جوش می آورند که نتیجه نهایی این اقدامات، کشتار شیعیان است. 
 
آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه نباید فریب این افراد را خورد افزود: آمریکا می خواهد در دنیا جنگ شیعه و سنی راه بیاندازد و این افراد نیز همین هدف را در داخل پیگیری می کنند. 
 
دیدار امروز خانواده های شهدای اصفهان با آیت الله جنتی به مناسبت 25 آبان سالروز تشییع 370 نفر از شهدای این شهر برگزار شد که در سال 61 در عملیات محرم به شهادت رسیدند. 
 



ارسال شده در تاریخ : 26 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , ارتش, وحدت شیعه وسنی, داعش, :: 21:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 5143
بازدید کل : 194320
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی