توانایی خنثی‌سازی هر اقدامی علیه تاسیسات هسته‌ای را داریم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

زارعان در جمع خبرنگاران:
رئیس کمیته پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توجه به نوع شرایط تهدید و شناخت از آن می‌توانیم هر نوع اقدامی علیه تاسیسات هسته‌ای کشور را دنبال و آن را در همه زمینه اعم از سخت افزاری و نرم افزاری خنثی کنیم.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ، اصغر زارعان رئیس کمیته پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی کشور در حاشیه همایش سالانه پدافند غیرعامل که عصر امروز در سازمان انرژی اتمی برگزار شد در جمع خبرنگاران  در رابطه با دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در بخش پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به نوع شرایط تهدید، سازمان انرژی اتمی ایران با استفاده از دانش در حوزه مقابله با تهدیدات و صیانت از حوزه  انسانی، ‌صیانت از تجهیزات و صیانت از این فناوری که علاوه بر این که در خودکفایی چرخه سوخت استفاده می‌کنیم. 

وی تصریح کرد: در حوزه‌های دیگر همچون تولید واکسن و ماشین‌های سانتریفیوژ توانسته‌ایم با رعایت چارچوب پدافند غیرعامل و با توجه به نوع شرایط و شناخت از تهدید، هر نوع اقدامی علیه تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دنبال کند و با قدرت،‌ جسارت و با توکل و توسل به ائمه اطهار  با توجه به تدابیر اندیشیده شده می‌توانیم در تمامی حوزهها اعم از سخت افزار و نرم‌افزار آن را خنثی کنیم. 

رئیس کمیته پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی گفت: خرابکاری‌های صنعتی علیه برنامه های هسته‌ای ایران به صورت مداوم اتفاق می‌افتد زیرا رویکرد بیگانگان اختلال در صنعت هسته ای کشور است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مقابله با خرابکاری صنعتی تمامی اقدامات خرابکارانه را رصد می‌کند و خروجی آن خنثی‌سازی این اقدامات است و دشمن باید بداند هیچ اقدامی علیه تاسیسات هسته‌ای و مراکز حیاتیمان نمی‌تواند انجام دهد و در حوزه صنعت هسته‌ای با اقتدار این موهم را اجرا می‌کنیم و امید کشورهای بیگانه را به یاس تبدیل می کنیم.



ارسال شده در تاریخ : 8 آبان 1393برچسب:, :: 8:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 567
بازدید ماه : 4755
بازدید کل : 199068
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی