تبعیت از ولایت مهم‌ترین شاخص تشخیص حق از باطل است
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

رسایی در همایش استکبارستیزی:
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شاخصه‌ها هستند که به ما کمک می کنند تا حق را از باطل جدا کنیم، مهمترین این شاخص نایب امام زمان است؛ حماسه حسینی و دیپلماسی خمینی همین است.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام رسایی در همایش استکبارستیزی که عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: دانشجویان محترما دوازده امام معصوم داشتیم بعد  از رسول گرایم اسلام که 11 تا از انها شهید شدند این سوال مطرح می‌شود که چرا آنها شهید شدند شاهد بودیم که هیچ کدام از امامان ما در بستر بیماری از دنیا نرفتند همه ائمه ما بلا استثنا شهید شدند این یعنی این که در مقابل ظلم و ستم ایستاده‌اند و اگر می خواستند تعامل داشته باشند شهیدشان نمی کردند. 

وی ادامه داد: دین از سیاست جدا نیست اگر تشیع انگلیسی در جلوی شما ایستاد و گفت دین از سیاست جداست پاسخش یک چیز است شهادت 11 امام و امام دوازدهم هم اگر غایب است به این دلیل است که آنها می‌خواستند ان را شهید کنند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سلام برحسینی که پیامش نه تعامل سازنده و نه مذاکره بلکه پیام قیامش امر به معروف و نهی از منکر است وسلام بر حسینی که هرگز برای رفع تحریم آب به وعده‌های یزیدیان دلخوش نکرد و برای رفع تحریم آب دست از اصول و آرمانهایش نکشید. 

رسایی افزود: سلام بر حسینی که مذاکره کرد برای امان دادن نه امان گرفتن و همچنین سلام ما بر عباسی که برای مقابله با شرک لبخند نزد.

وی تصریح کرد: قاتل هیچ یک از 11 امام معصوم ما نه مسیحیان، نه یهودیان و نه بت پرستان بودند 11 امام معصوم ما به دست کسانی شهید شدند که نماز می‌خواندند حج می رفتند و زکات می‌دادند این بدین معنی است که ما از دشمن بیرونی نترسیم بلکه باید از دشمن درونی ترسید. 

رسایی تصریح کرد: به نظر شما جان آخرین امام از دست چه کسانی در خطر است همانطور که در روایت امده امام زمان در هنگام ظهورش گردن بسیاری را در مسجد کوفه می‌زند این نشان دهنده این است که استکبار برای مقابله با ما علم درونی بلند می‌کند. 

رسایی در پایان خاطرنشان کرد: شاخصه‌ها هستند که به ما کمک می کنند تا حق را از باطل جدا کنیم، مهمترین این شاخص نایب امام زمان است؛ حماسه حسینی و دیپلماسی خمینی همین است.



ارسال شده در تاریخ : 26 مهر 1398برچسب:پاتوق جوانان , شهادت,, :: 8:47 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 457
بازدید ماه : 4645
بازدید کل : 198958
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی