نوع مأموریت داعش تغییر پیدا کرده است
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

سردار جزایری در جمع خبرنگاران:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی گفت: تروریست‌ها دست‌پروده آمریکا هستند و نوع مأموریت آن‌ها اکنون تغییر پیدا کرده و اگر حمایت‌های خارجی از گروهک‌ تروریستی موسوم به داعش برداشته شود به طور قطع سرکوب خواهند شد.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار "سید مسعود جزاریری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی در حاشیه مراسم ختم همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در رابطه با حملات آمریکا و متحدانش علیه سوریه و عراق و نتایج آن اظهار داشت: امیدواریم همان اتفاقی که در گذشته رخ داد و با همت مردم و دولت سوریه تا حدی توانستند تروریست‌ها را سرکوب کنند، سوری‌ها در برابر تهاجمات صورت گرفته پیروز این صحنه حساس و پیچیده باشند. 
 
وی در رابطه با تفاهم‌نامه امنیتی آمریکا و افغانستان اظهار داشت: مردم افغانستان با توجه به تجاربی که دارند اجازه نخواهند داد خارجی‌ها و آمریکا بیش از این در امور آن‌ها دخالت کنند. 
 
سردار جزایری در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص حمله آمریکا به تروریست‌ها و نزدیک شدن تروریست‌ها به "منقه کوبان" خاطر نشان کرد: تروریست‌ها دست‌پروده آمریکا هستند و نوع مأموریت آن‌ها اکنون تغییر پیدا کرده است و اگر حمایت‌های خارجی از گروهک‌ تروریستی موسوم به داعش برداشته شود به طور قطع سرکوب خواهند شد. 
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص دو نفر خبرنگار تحت تعقیب تصریح کرد: دو نفر خبرنگار تحت تعقیب از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، از خبرنگاران رسانه‌های داخلی هستند. 



ارسال شده در تاریخ : 11 مهر 1393برچسب:, :: 20:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 5009
بازدید کل : 194186
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی