کانال اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست کنترل می‌شود
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

سرلشکر فیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آلودگی‌های ناشی از حضور صهیونیست‌ها در کاخ سفید و نهادهای آمریکا گفت: کانال‌های اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست‌ کنترل می‌شود.
به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون حضور صهیونیست‌ها در نهادها و مراجع راهبردی ایالات متحده امریکا اظهار داشت: متأسفانه بدلیل نفوذ و تسلط صهیونیست‌ها بر ساختار قدرت در ایالات متحده، کانال‌های اطلاعاتی مقامات آمریکا تحت تأثیر آنچه که ساخته صهیونیست‌ها و دروغ بافته آن‌ها است قرار دارد، هرچند ممکن است در این میان اخباری به نفع آن‌ها منتقل شود. 
 
وی افزود: در عین حال از انتقال اخبار صحیح و واقعیت‌هایی که می‌تواند مقامات آمریکا را واقع‌ بین کند جلوگیری به عمل آمده و یا با تحریف همراه می‌شود و اعتراف اوباما در اینکه اطلاعات ما نسبت به داعش تابحال درست نبوده، مصداق این مدعاست. 
 
سرلشکر فیروزآبادی راه نجات مقامات آمریکا از چنگال صهیونیست‌ها را حذف و پاکسازی کانال‌های اطلاعاتی از صهیونیست‌ها دانست و تأکید کرد: تا زمانی‌که این اتفاق نیفتاده است همچنان مقامات آمریکا در سلطه صهیونیست‌ها خواهند بود و نتیجه آن پایمال کردن حقوق مردم خواهد بود. 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئولیت رئیس‌جمهور امریکا در قبال این پاکسازی تصریح کرد: مردم آمریکا قبل از هر خواسته‌ای بایستی دنبال زدودن آلودگی صهیونیست‌ها از کاخ سفید و کنگره و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا باشند، در غیر اینصورت مشکلات آن‌ها از جمله نژادپرستی و پایمال شدن حقوق ضعیفان و تبعیض در ایالات متحده آمریکا و هزینه مالیات‌های مردم به‌نفع صهیونیست‌ها حل نخواهد شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکا بهتر است قبل از آن‌که بخواهند با سرکوب ملت‌های مسلمان و جنایات جنگی به‌نفع صهیونیست‌ها، منافع آمریکا را تأمین کنند، از طریق راه‌های مسالمت‌آمیز دست صهیونیست‌ها را از کنترل کانال‌های اطلاعاتی ایالات متحده و نفوذ در تصمیمات خود کوتاه کنند. 
 
عضو شورای‌ عالی امنیت ملی با بیان اینکه جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکایی‌ها گذارد افزود: همچنین سانسور رسانه‌ای سخنان به‌حق رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است که با مدیریت صهیونیست‌ها انجام شد، لکن هزینه آن‌را بایستی سازمان ملل و دولت آمریکا پرداخت کنند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقامات آمریکا و آن‌ها که خود را مدافع آزادی می‌دانند در قبال این مسائل چه پاسخی دارند؟ 



ارسال شده در تاریخ : 11 مهر 1393برچسب:, :: 20:52 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 5206
بازدید کل : 194383
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی