ادامه فرافکنی رسانه‌های سعودی درباره ایران و انصارالله
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

رسانه‌های سعودی همه تلاش خود را برای انحراف افکار عمومی از واقعیتها و متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور یمن به کار گرفته اند.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه‌های سعودی که از نتیجه بخش بودن خیزش مسالمت آمیز مردم یمن در روزهای اخیر و توافق یمنیها برای حل بحران شوکه شده‌اند، همه تلاش خود را برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیتها و تخریب این دستاورد مردمی و متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور یمن به کار گرفته اند.

"طارق الحمید" روزنامه نگار و نویسنده سعودی و سردبیر سابق روزنامه "الشرق الاوسط" چاپ لندن، در مطلبی در این روزنامه نوشت: مسأله مورد توجه این است که نهادهای دولتی یمن یکی پس از دیگری بدون مقاومت به دست حوثی‌ها (جنبش انصارالله یمن) می‌افتد.
 
وی با اشاره به درگیری لفظی "عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن و ژنرال "علی محسن الاحمر"، پس از انتقاد هادی از الاحمر به دلیل مقابله نکردن با نیروهای انصارالله و عقب نشینی از صحنه، نوشت: مسأله مورد توجه این است که "عبده حسین الترب" وزیر کشور یمن از نهادهای امنیتی خواسته است که با انصار الله همکاری و از درگیری با آنان خودداری کنند.
 
ادامه مطلب را ازدست ندین



ارسال شده در تاریخ : 4 مهر 1393برچسب:, :: 19:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 514
بازدید ماه : 5262
بازدید کل : 194439
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی