کمک مستشاری ایران به عراق
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

"سردار امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت:سردار بزرگ ما سردار سلیمانی با 70 نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛"دریادار علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و"سردار امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران امشب در گفتگوی ویژه خبری از حماسه هشت سال دفاع مقدس می گویند.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری در تشریح نگاهی به رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در پاسخ به اول سوال مجری که چرا باید هفته دفاع مقدس بعد از بیست و اندی سال گرامی داشته شود اظهارداشت: هفته دفاع مقدس نه تنها بعد از 27 سال گرامی داشته می شود بلکه مطمئنا سال های بسیار بسیار طولانی و ان شالله تا وقتی که انقلاب اسلامی به صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان(عج) تحویل داده شود، تا آن موقع حتما آن چیزی که در هشت سال دفاع مقدس به معصه ظهور رسید بسیار بسیار اساسی تر از امسال گرامی شمرده می شود.  
 
ادامه مطلب را از دست ندهید.
 
یک سئوال. آیا واقعاً مردم دنیا حرف های آمریکایی ها را باور دارند که آمریکا مانع سقوط موصل، بغداد و... شده؟ اگر باور ندارند چرا در خیلی از اقدامات آمریکا او را همراهی می کنند؟ اگر باور ندارند چرا فریاد نمی زنند که اینها دروغ می گویند؟
فقط می توان به این نتیجه رسید که سگ زرد برادر شغال است و اکثر سران کشورهای استکباری خوی خونخواری و آدمکشی در آنها موج می زند فقط ژست انساندوستی را به خود می گیرند. از سیاست مداران و دانشمندان غیر وابسته به دولت ها تعجب است که چرا آنها سکوت می کنند؟ تعجب آور تر اینکه با مشاهده ی این صفت های زشت در استکبار، چرا بعضی افراد درجامعه و به خصوص دانشگاهیان، بازهم به اینها اعتماد می کنند؟



ارسال شده در تاریخ : 2 مهر 1393برچسب:, :: 18:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 5089
بازدید کل : 194266
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی