پیام ارتش بمانسبت روز پاسدار...
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی


پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند

 

 

 

خبرگزاری فارس: پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند
 
 
 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام ضمن تبریک این ایام به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی، تصریح شده است: امروز، روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاورمردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام بر مى‌دارند. در بخش دیگری از این پیام با اشاره به پیشترفت های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به خصوص عرصه های علمی و نظامی خاطرنشان شده است: ترس و نگرانی استکبار از تولیدات و تجهیزات نظامی ایران، نشان از دست برتر و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح دارد که هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش بینی برای دشمنان برآورد می کند.

  ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند اعلام داشته است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

 

 

 

 

ارتش جمهوی اسلامی ایران در پیامی خود تاکید کرده که ؛ قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح، هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش‌بینی برای دشمنان برآورد می‌کند.

 

 




ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1388برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , بیانیه, روز پاسدار, :: 20:34 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 956
بازدید ماه : 4029
بازدید کل : 198342
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی