حضور ارتش در دریاها تقویت می‌شود
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال باید به ماموریت جدید نیروی دریایی توجه کنیم و هم در دریا حضور داشته باشیم و هم به سمت تعمیرات و نوسازی ناوگان نیروی دریایی ارتش پیش برویم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح جمعه در جمع کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش خارگ اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان ارتش نقش بسیار مهمی در نقش‌آفرینی آنها در حفاظت و حراست از مرزهای کشور و حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب دارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های ماموران نیروی دریایی ارتش در دریاهای مختلف، اضافه کرد: بخشی از موفقیت‌های ارتش را مدیون خانواده‌های کارکنان آن هستیم که همواره سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش و حرکت ارتش برای کسب رضایت نسبی مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: امسال نیز باید به ماموریت جدید نیروی دریایی توجه کنیم و هم در دریا حضور داشته باشیم و هم به سمت تعمیرات و نوسازی پیش برویم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تقویت نیروی دریایی ارتش، بیان داشت: تلاش داریم نیروی دریایی ارتش را تقویت کنیم که مقام معظم رهبری از عملکرد آن خشنود شوند.

دریادار سیاری با اشاره به عزیمت ناوگروه‌های مختلفی در سال گذشته به دریا اضافه کرد: همکاری و همدلی کارکنان ارتش باعث می‌شود تا بتوانیم در ماموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشیم و به موفقیت بیشتری دست یابیم.

وی با بیان اینکه نیروی دریای خارگ در زمان جنگ تحمیلی بیشترین شایستگی را داشت، ادامه داد: چندین هزار بمب در جزیره خارگ ریخته شد و 280 روز وضعیت در این جزیره قرمز بود ولی باز هم دشمن نتوانست جلوی صادرات ما را بگیرد.


 




ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , نیروی دریایی, دریادار سیاری, :: 20:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 5101
بازدید کل : 194278
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی