پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شهدا نیز دو پیام بزرگ برای ما دارند که در این یادواره ها آن را یادآور می شویم.

جلیلی با بیان اینکه پیام شهدای ما بر مبنای قرآن کریم است، تصریح کرد: قرآن می گوید شهدا هیچگاه نمی میرند و همیشه زنده هستند.

وی اضافه کرد: پیام شهدا که بر اساس بشارت و امید می باشد این است که نترسیم و نگران نباشیم.

وی گفت: کسانی هستند که می خواهند ما را بترسانند تا از راه شهدا برگردیم در حالیکه شهدا با این دو پیام خود تاکید می کنند که هیچگاه ترس و نگرانی را به درون خود راه ندهیم.

به گزارش ایرنا، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی همچنین در جمع طلاب اصفهان گفت: مردم جهان به دنبال اندیشه های اسلام هستند و اندیشه های غربی در حال حاضر به بن بست رسیده است.

وی افزود: امروز مردم مناطق مختلف دنیا حتی در نقاطی که توجه همگان در سالهای طولانی به مارکسیست بود منتظر حرف جدیدی هستند و اندیشه های غربی نیز با بن بست مواجه شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت خطاب به طلاب گفت: مطالعه در علوم دینی به عنوان چراغ راه و نیاز جامعه بشری بسیار ارزشمند است و باید در این زمینه افق بلند نظام اسلامی را ترسیم کرد زیرا با تلاش می توانیم به تمدن اسلامی برسیم.

جلیلی با تاکید بر همراه شدن علم و عمل در عرصه علوم دینی افزود: باید اندیشه اسلام را داشته باشیم زیرا اندیشه اسلامی، تعالی انسان ها در دنیا و آخرت را دارد.

 




ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , دکتر جلیلی, صیاد شیرازی, :: 21:40 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 973
بازدید دیروز : 1474
بازدید هفته : 2894
بازدید ماه : 7082
بازدید کل : 201395
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی