پیام سرلشکر فیروزآبادی درپی انتخاب وزرا
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

کد خبر: 61169 زمان مخابره: 1392/5/27 ساعت: 14:50 سرویس: نامه > دیگر رسانه ها

پیام سرلشکر فیروزآبادی درپی انتخاب وزرا

 
 

سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی انتخاب وزرای کابینه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتصاب معاونین رئیس جمهور را تبریک گفت.


به گزارش نامه به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب شایسته وزرا و رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین انتصاب معاونین رئیس‌جمهور را تبریک گفت و توفیقات بیش از پیش آنان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو کرد. 
 
در بخشی از این پیام آمده است: امیدوارم با مدد از سرمایه عشق و ارادتی که به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و ملت شریف ایران دارید در مسیر تحقق احکام نورانی اسلام و خدمت به محرومان گام بردارید و با بهره‌مندی از تجارب ارزنده خود با امعان نظر به چشم‌‌انداز بیست ساله و سیاست کلی برنامه پنج‌ساله پنجم نظام، ابلاغ شده از سوی رهبر عزیز به منظور خلق حماسه اقتصادی، ‌تعامل سازنده با جهان و تحقق شعار اعتدال و امید که راه روشن ائمه اطهار علیهم‌السلام است در راه عدالت و پیشرفت میهن اسلامی موفق و پیروز باشید.
 
در این پیام همچنین آمده است: توفیقات بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت بقیة‌الله‌الاعظم امام زمان (عج) و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز از خداوند سبحان مسئلت دارم. سلامت و پیروز باشید.



ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:پاتوق جوانان, انتخاب وزرا, دولت یازدهم , سرلشگر فیروزآبادی, :: 19:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 490
بازدید ماه : 4678
بازدید کل : 198991
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی