گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم!
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

 

Sony Xperia Z

اکسپریا Z سونی از آن دست مدل‌هایی است که با طراحی زیبایش می‌تواند دل هر بیننده‌ای را ببرد و در مقابل مبلغی کمی بیشتر از 1.100.000 تومان، یک گوشی با نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی و پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون را به صاحبش عرضه کند. این گوشی ضد آب بوده و دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۲ گیگابایتی است و به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی، اکثر نیازهای یک کاربر را پوشش می‌دهد.

xperia-z-cover

 

Nokia Lumia 520

وقتی یک گوشی عنوان پر فروش‌ترین محصول ویندوزفونی سال گذشته میلادی را از آن خود می‌کند، حتما نکته با ارزشی دارد که توانسته به چنین مهمی دست یابد. لومیا 520 یک ویندوزفونی خوش رنگ و لعاب است که تنها 400 هزار تومان قیمت دارد و به لطف نمایشگر 4 اینچی و پردازنده دو هسته‌ای خود، تجربه روانی را به کاربر عرضه می‌کند.

Nokia-Lumia-520

 

LG Optimus L4 II Dual

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با استایل خوب و قیمت مناسب هستید، نسخه دوم از رده اپتیموس L4 ال‌جی، تنها در حدود 300 هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و در عوض یک گوشی با نمایشگر 3.8 اینچی با پردازنده ۱ گیگاهرتزی و پشتیبانی از دو سیم کارت را نصیب شما می‌کند. شاید مشخصات سخت‌افزاری این مدل چنگی به دل نزند، اما به طور حتم قیمت بسیار خوب آن (به همراه گارانتی دو سالانه ال‌جی)، دل‌های بسیاری را فریفته خویش می‌کند!

 LG-Optimus-L4-II

 

Huawei G610

به تازگی هواوی گوشی‌های خوب و خوش قیمتی را روانه بازار کرده است که یکی از این مدل‌های با ارزش، G610 نام دارد، یک گوشی با نمایشگر ۵ اینچ و وضوح تصویر qHD که از چیپست ۴ هسته‌ای ساخت مدیا تک بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۵ مگاپیکسلی خود، قادر است تا به صورت اچ‌دی هم فیلم‌برداری کند.
تمام این موارد را می‌توان با قیمتی کمتر از۶۰۰ هزار تومان تهیه نمود و به همین خاطر اگر به دنبال یک گوشی ۵ اینچی با مشخصاتی قابل قبول هستید، این گوشی گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای شماست.

huawei-G610-front-big

 

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

 

Nokia 515

برخی از کارهای نوکیا واقعا عجیب است! این کمپانی گوشی هوشمند خودش را ۴۰۰ هزار تومان می‌دهد اما مدل ساده‌ای همچون نوکیا 515 را بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌کند که تنها خاصیت مثبتش، دو سیم کارته بودن است! آیا پرداخت چنین مبلغی برای یک گوشی با نمایشگر 2.4 اینچی منطقی است؟! (حتی اگر ظاهر شکیلی داشته باشد)

nokia-515

 

Samsung Galaxy S4 Mini

این گوشی یکی از آن مدل‌هایی است که نبایستی به هیچ عنوان گول نام فریبنده‌اش را بخورید و به هوای معروفیت سری گلکسی S سامسونگ به فکر خریدش بیفتید! نسخه مینی S4 فاصله نسبتا زیادی با نسخه اصلی دارد اما از نظر قیمتی، فاصله‌اش چندان زیاد نیست تا این مورد سبب شود که شما فاصله خود را با آن حفظ کنید!

نسخه مینی S4 با قیمتی بالاتر از 1.100.000 تومان (هم قیمت اکسپریا z سونی با آن همه امکانات) حتی نمایشگر اچ‌دی هم ندارد و از پردازنده دو هسته‌ای و باتری 1900 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد.

samsung-galaxy-s4-mini-04

 

Apple iPhone 5c

قبل از معرفی رسمی آی‌فون 5c در بازار، بسیاری گمان می‌کرد که حرف c ابتدای کلمه cheap به معنای ارزان است. هیبت این گوشی و ساختار پلاستیکی آن، چنین چیزی را هم در ذهن هر کسی متبادر می‌کرد. اما وقتی سری به بازار بزنید و ببینید این گوشی نه تنها ارزان نیست، بلکه از اکثر پرچمدارهای سایر کمپانی‌ها نیز گران‌تر است، متوجه تناقض شدید در قیمت بالای آن خواهید شد. جالب اینجاست که قیمت نزدیک به 1.700.000 تومانی این گوشی، مشابه با آی‌فون 5 است، مدلی که ساختار و ظاهر شکیل‌تری داشته و هیچ کمبودی در مقابل 5c ندارد (اگرچه آن مدل هم خیلی گران است!). حتی با کمتر از این رقم شما می‌توانید پرچمدارانی چون ال‌جی G2، سونی اکسپریا Z1 و سامسونگ گلکسی S4 را بخرید!

apple-iphone-5c


 



ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 تير 1398برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, خرید گوشی, تلفن همراه, :: 6:57 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 493
بازدید ماه : 4681
بازدید کل : 198994
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی