مخالفت ها با طرح کوچک سازی ارتش
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

به نوشته سایت دویچه وله(dw.de) طرح صرفه‌جویانه چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا برای کاستن از نفرات نیروی زمینی و از دور خارج کردن پاره‌ای تجهیزات و سلاح‌های قدیمی، با انتقاد جمهوریخواهان روبرو شده است.

این طرح از جمله در نظر دارد شمار سربازان پیاده در ارتش این کشور را ۱۵ درصد تقلیل دهد. تعداد سربازان ارتش ایالات متحده در حال حاضر ۵۲۰ هزار نفر است.


مارکو روبیو، یکی از نامزدهای احتمالی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ اعلام کرده که این طرح، تکرار اشتباه کاهش بودجه ارتش در زمان صلح است که نتیجه‌ قابل انتظاری به بار نیاورده است.


رندی فوربس، دیگر نماینده جمهوریخواهان هم طی یادداشتی در روزنامه "نشنال اینترست" تاکید کرده که این طرح نباید جدی گرفته شود.


نظرسنجی از شهروندان آمریکایی هم نشان می‌دهد که تنها ۲۸ درصد آن‌ها با کوچک‌ شدن ارتش کشورشان موافقند. تقریبا پنجاه درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند که ارتش به همین صورت کنونی باقی بماند. نزدیک یک چهارم آن‌ها حتی خواستار حجیم‌تر شدن ارتش بوده‌اند.

 




ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, مسایل روز, ارتش , آمریکا, :: 21:36 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 511
بازدید ماه : 4699
بازدید کل : 199012
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی