دومین بازی رایانه ای ارتش با نام مدار 10 درجه رونمایی شد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

صبح امروز از دومین بازی رایانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «مدار 10 درجه» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رونمایی دومین بازی رایانه ای ارتش صبح امروز (شنبه، نوزدهم بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضاواحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین آجا در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.


 گفتنی است در پی استقبال گسترده مخاطبان از نسخه نخست این بازی با نام مبارزه در خلیج عدن که در سال گذشته عنوان پر فروش ترین بازی رایانه ای ایرانی را از آن خود کرد؛ صبح امروز از نسخه جدید این بازی با نام «مدار 10 درجه» رونمایی شد.

گرافیک بالا، مراحل جذاب و گیم پلی متنوع، چند نفره و مالتی پلیر بودن از شاخصه های دومین بازی رایانه ارتش محسوب می شود که روایتی است از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دزدان دریایی منطقه خلیج عدن که در آن بازیبار در نقش یکی از تکاوران ارتش با همکاری سایر اعضای تیم در عملیات شکار اره‌ماهی(سرکرده دزدان دریایی) ایفای نقش می‌کند.

 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, عقیدتی -سیاسی ,بازی رایانه ای, ختیج عدن, مدار 10 درجه, :: 21:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 469
بازدید ماه : 4657
بازدید کل : 198970
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی