آخرین تصمیم ها برای پروژه بزرگ پذیره نویسی سهام طرح مجتمع فولاد صائب
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

آخرین تصمیم ها برای پروژه بزرگ پذیره نویسی سهام طرح مجتمع فولاد صائب

جلسه هیئت مدیره بنیاد تعاون مسکن با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح مجتمع فولاد صائب تبریز در محل این مجتمع برگزار شد. 
در این جلسه که با حضور مهندس محتاج و دیگر اعضای هیئت مدیره تشکیل شد،اعضا راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی را بررسی و در این زمینه تصمیم گیری کردند. اختصاص ۱۲۳ جایزه ویژه به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال برای مشارکت کنندگان در پذیره نویسی یکی از مهم ترین مصوبه های این جلسه هیئت مدیره بود. 
در حالیکه تا کنون و در مدت زمان کوتاهی این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته،مهندس محتاج رئیس هیئت مدیره اظهار امیدواری کرد به زودی و با ورود ماشین آلاتی که هم اکنون در گمرک درحال ترخیص هستند این روند تسریع شده و حتی کارها زودتر از زمان بندی مقرر پیش برود. 
برنامه ریزی برای ارائه گزارش پیشرفت طرح به صورت Online از روی سایت مجتمع برای پذیره نویسان و پخش زنده عملیات در بخش های مختلف از روی سامانه در آینده نزدیک از دیگر مصوبات این جلسه بود. 
هم اکنون ۶۰۰ نیروهای فعال در بخش های مختلف این پروژه مشغول کار هستند و عملیات ساخت سوله های و جرثقیل ها در تبریز در حال انجام است.پیش بینی می شود با نصب سوله ها و ترخیص ماشین الات از گمرک در فاصله زمانی کوتاهی عملیات اجرای طرح پیشرفت چشم گیری داشته باشد.  
۳ دستگاه سواری پژو ۲۰۶،۱۰ دستگاه سواری ۴۰۵،۱۰ دستگاه سواری پراید و ۱۰۰  دستگاه موتورسیکلت جوایز تعیین شده برای این بخش هستند که با توجه به امتیاز هر فرد بر اساس تعداد سهام خریداری شده محاسبه و بصورت قرعه کشی تعلق خواهد گرفت.
شایان ذکر است مجتمع فولاد تبریز در یکی از محوری ترین حوزه های صنعت کشور موقعیت و ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه تجارت در داخل کشور و توسعه روابط صنعتی و صادرات از طریق کشورهای نزدیک منطقه مانند ترکیه،جمهوری ارمنستان،جمهوری آذربایجان و عراق دارد.بنیاد تعاون ارتش اعلام کرده است تلاش می کند تا سال ۱۳۹۵ با تکمیل پروژه و تا سال ۱۴۰۰ با توسعه ظرفیت های تولیدی خود تا یک میلیون تن انواع محصولات فولادی، جایگاه ممتاز و منحصر به فردی را در صنعت فولاد کشور و منطقه کسب نماید. 
پذیره نویسی سهام مجتمع فولاد صائب تبریز از ۲۳ بهمن آغاز شده و کلیه کارکنان محترم شاغل و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران می توانند با خرید حداقل ۴۰۰ سهم در این پروژه بزرگ و ملی سهیم باشند. قیمت هر سهم از این مجتمع ۱۳۰،۰۰۰  ریال است که خریداران ۲۰ درصد آن را نقد و ۸۰ درصد باقی مانده را در اقساط ۶۰ ماهه پرداخت کنند. واجدان شرایط برای اطلاع از جزئیات پروژه،ثبت نام و خرید سهام به صورت آنلاین به سایت این مجتمع به نشانی www.saebsteel.com مراجعه کنند. 
 

 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1387برچسب:پاتوق جوانان, ارتش, بنیاد تعاون آجا, مچتمع فولاد صائب تبریز, :: 21:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 4650
بازدید کل : 198963
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی