حرف های 18+ یک هنرمند در جشنواره فیلم فجر
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

- این سئوال ذهن برخی بیننده های تلویزیونی رو به خودش مشغول کرده که چرا چهره 90درصد خانم های حاضر در جشنواره از جلو نشون داده نمی شد؟!

 

* آخه اینهم شد سئوال؟! ببینید! اصلا و ابدا این مورد به این خاطر نبود که خدایی ناکرده حجاب این خانم ها دچار مشکل بوده! خیر! اصلا! اینها همشون الگوهای مناسبی برای جوان های ما هستن! ... متاسفانه در این جشنواره خانم "فراندا لیما" بدون هماهنگی نمی دانیم چطور وارد اختتامیه شد و کارگردان فیلم هم اشتباهی هی ذوم می کرد روی چهره ایشان! ما هم مجبور می شدیم سانسورش کنیم!

- آقای مسئول! چرا مجری و برخی از هنرمندها اینقدر اصرار داشتند بگویند حالمان خوب است و قبل از این در این 8سال حالمان خوب نبوده؟!

* باز هم به سئوال خوبی اشاره کردید! ببینید! من آمار چندتن از دوستان هنرمند را دارم. آنها هفت هشت سال پیش سرماخورده بودند و چون هنرمندجماعت روحیه حساسی دارد و کلا از آمپول می ترسد؛ در نتیجه به دکتر مراجعه نکردند و طی این سالها سعی بر خوددرمانی کرده بودند که متاسفانه کارساز نبود!

خوشبختانه با تدبیر دولت به آنها سبدکالا تعلق گرفت و با خوردن برنج هندی و پنیرهای نسبتا چرب(!) سرماخوردگی یشان خوب شد!

- دلیل اینهمه تقدیر و دیپلم افتخار علاوه بر سیمرغ ها چه بود؟! یکم جایزه های امسال زیاد نبود؟!

* شما هنرمندجماعت را نمی شناسید! اینها انسان هایی بسیار احساساتی هستند! نمی بینید تا می گویی بالای چشمت ابروست، فشارشان می افتد و دیگر بیخیال فیلم سازی می شوند و وقتی هم می پرسی چرا فیلم نساختی می گویند: "حالمان خوب نبوده!"

خب ما هم با شناختی که از هنرمندان عزیز داشتیم سعی کردیم طوری جایزه ها را تقسیم کنیم که سر کسی بی کلاه نمانده و از دست ما عصبانی نشوند!

- نظر شما در مورد اینکه مهرجویی گفته است: "منتقدان من خر هستند." چیست؟!

* باز هم تکرار می کنم! هنرمندجماعت روحیه حساسی دارد! نباید از او انتقاد کرد! هر چه ساخت بایستی بگویی: "به به!"، و تا می توانی بودجه دولتی بکنی توی حلقش! وقتی شما به روحیه حساس هنرمندان فشار می آورید نتیجه همین می شود! او هم از کلمه "خر" استفاده می کند!

از همین فرصت هم می خواهم استفاده کنم و بگویم: "آن آقایی که انتقادپذیر بود دیگر رفته است!"، شما هم لطفا دیگر به هنرمندجماعت گیر ندهید! اینها اعصاب درست و حسابی ندارند، یکوقت دیدی حرف های مثبت هجده زدندها!

- چند روز پیش هم خانم رخشان بنی اعتماد گفته بود: "از مادر زاییده نشده کسی که نگذارد فیلم بسازم." نظر شما در این مورد چیست؟!

* هنرمندان ما در این سال ها متوجه شده اند دلیل اینکه فیلم هایشان مورد اقبال مردم قرار نمی گیرد، مردمی نبودن فیلم هایشان است! خانم بنی اعتماد هم گویا سعی داشته اند ادبیاتشان را شبیه مردم عادی کنند! و به همین خاطر چند هفته ای بین مردم عادی رفته و با آنها صحبت هایی داشته اند! البته به نظر می رسد ایشان کمی زیاده روی کرده اند، زیرا یکهو رفته اند چاله میدان! و ادبیات این روزهای ایشان نیز حاصل این اشتباه لپی است!

- و آقای عطاران هم که گفته اند: "حاضرم برای خنداندن مردم شلوارم را هم پائین بکشم." در این مورد هم نظری دارید؟!

* این جمله اوج از خودگذشتگی این هنرمند بزرگ رو نشون میده! همونطور که گفتم هنرمندها خیلی حساس هستند و تحمل دیدن ناراحتی یک نفر رو ندارن! وقتی می بینن طرف ناراحت هست هر طور شده سعی می کنن بخندوننش! البته بین خودمون باشه، من خودم هم هنوز متوجه نشدم واقعا چرا عطاران فکر می کنه با این کارش مردم بهش می خندن؟!

- و به عنوان جمله پایانی حرف خاصی دارید بزنید؟!

امیدوارم بیش از پیش از هنرمندهای کشورمون حمایت بشه تا بتونن بیش از بیش در بالا بردن فرهنگ مردم کشورمون گام بردارند!

 

 




ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1388برچسب:پاتوق جوانان ,طنز, جشنواره فیلم فجر, :: 22:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی