ایران، اسرائیل را تهدید کرد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی نظامی آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر ایران، گفت درصورت هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای این کشور، حزب الله لبنان به عنوان عمق دفاع راهبردی ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح، برای دفاع همه جانبه و حفاظت از کشور با تمام قدرت آماده هستند و پاسخ هر تهاجمی را با حملات متقابل و غیرقابل تصور خواهند داد.

 

  

دبلیو ان دی: ناوهای جنگی ایران، موجب نگرانی کارشناسان امنیت ملی آمریکا شده اند

دبلیو ان دی در ادامه می نویسد: اظهارات رحیم صفوی تنها چند روز پس از آن مطرح شده که افشین رضایی حداد، فرمانده ناوگان شمال ایران گفت، "ناوگان کشتی های جنگی ایران به سمت اقیانوس اطلس در حرکتند تا در نزدیکی سواحل شرقی ایالات متحده مستقر شوند". این اقدام موجب افزایش نگرانی ها دربین کارشناسان امنیت ملی آمریکا شده است.

 

از سوی دیگر، خبر راه اندازی و آزمایش موفقیت آمیز نسل جدید موشک های ایران، واکنش و ابراز نگرانی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی را درپی داشت.

 

 

موشک های جدید ایران، توانایی نابود کردن "هرنوع تجهیزات نظامی دشمن" را دارند

جان کربی، سخنگوی پنتاگون مدعی شده، برنامه موشکی ایران، تهدیدی خطرناک را به منطقه تحمیل می کند و گفته این موضوعی است که ما به دقت آن را رصد می کنیم.

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسرائیل نیز، ایران را "کشوری جنگ افروز" خواند و مدعی شد: تنها تغییری که در ایران رخ داده این است که آنها الان صلح بین‌المللی را در پس نقابی از لبخند تهدید می‌کنند.

 

 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:پاتوق جوانان, ارتش , نیروی دریایی, اقیانوس آرام, :: 21:21 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 5069
بازدید کل : 194246
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی