توان نظامی ایران اجازه فکر کردن به همه گزینه های روی میز را نمی دهد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی کشورهای دوست و همسایه و فرماندهان عالی رتبه این نیرو در مراسمی که به مناسبت گرامی داشت روز نیروی هوایی ارتش در سالن اجتماعات ستاد نهاجا برگزار شد، عنوان کرد: متخصصان نیروی هوایی ارتش نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس بلکه تا امروز با بهینه سازی تجهیزات موجود و تولیدات بومی، سیطره خود بر آسمان جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده اند.

وی افزود: این تجربه خودکفایی در نیروی هوایی ارتش بیانگر آن است که جهان امروز نیازی به اتاق فرمان دیکتاتوری چند کشور غربی ندارد

فرمانده نهاجا ادامه داد: بدیهی است جنگ های آینده، جنگ های هواپایه خواهند بود و با هجوم وسیع هواپیما و موشک صورت می گیرد. بنابر این نیروی هوایی ارتش با رویکردی جدید، تمام توان داخلی خود را به صورت نظام مند بر ساخت هواپیما معطوف کرده است.

امیر سرتیپ شاه صفی تصریح کرد: با نهادینه شدن جهاد خودکفایی پس از پیروزی انقلاب، صدها پروژه هوایی به بهره برداری رسیده است و امروز شاهد آن هستیم که نیروی هوایی ارتش پس از سه دهه تلاش، هواپیمای جنگی به­روز به نام "صاعقه" تولید کرده و مورد استفاده قرار داده است.


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1398برچسب:پاتوق جوانان, ارتش جمهوری اسلامی ایران , نیروی هوایی, :: 9:17 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 481
بازدید ماه : 4669
بازدید کل : 198982
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی