ایجاد تونل برای انفجار حرم حضرت علی(ع)
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 


به گزارش مشرق به نقل ازشیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر نجف أشرف حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نجف موفق شدند تونلی را کشف کنند که در اعماق زمین بوده و به سمت حرم مطهر امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام ایجاد شده بود.

گفته می شود طول این تونل حدودا ۲۰۰ متر بوده است یعنی نقطه آغاز حفاری از فاصله ۲۰۰ متری حرم مطهر بوده و قرار بود در چند روز آینده به زیر حرم برسد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که فرد یا افراد ایجاد کننده این تونل قصد داشته اند از آن برای بردن بمب به زیر حرم مطهر استفاده کنند و با جاسازی بمب در زیر زمین حرم حضرت علی علیه السلام، این حرم مطهر را منفجر کنند.

شایان ذکر است، تا به این لحظه عامل یا عاملان ایجاد این تونل شناسایی نشده اند اما سرنخ های اولیه ای در این باره بدست آمده و بر همین اساس تحقیقات در این باره ادامه دارد.

بدون شک در صورتی که هدف این افراد تروریست محقق می شد و حرم امیر المؤمنین علی علیه السلام منفجر می شد، فاجعه ای دیگر در تاریخ ثبت می گردید و این مسأله به ابزاری دیگر برای افزایش شکاف میان شیعه و سنی تبدیل می شد که به جنگ و اختلاف طایفه ای و مذهبی در عراق و دیگر کشورهای اسلامی دامن می زد.

شاید بتوان حدس زد که تنها گروه های بعثی و تکفیری دست به چنین اقدام کثیفی می زنند کما اینکه در سال ۲۰۰۵ میلادی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در شهر سامرا در شمال غربی عراق را منفجر کردند.
 
 
 

 

 




ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1387برچسب:پاتوق جوانان, حوادث ,انفجار , حرم , حضرت , امیرالمومنین , علی , :: 20:23 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 946
بازدید ماه : 4019
بازدید کل : 198332
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی