حضور وابستگان نظامی 26 کشور در نشست صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی


امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش شامگاه سه شنبه در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در تهران گفت: امیدوارم این گردهمایی موجب تحکیم روز افزون رفاقت و همکاری کشورهای منطقه به ویژه در حوزه امنیت دریا شود.

امیر سیاری با بیان اینکه تاریخ ایران نشانگر کشوری متمدن است که در تمامی دوران از تعامل سازنده با کشورهای جهان برخوردار بوده، اظهار کرد: ما همواره این موضوع را به کشورهای دوست و همسایه اثبات کرده ایم و معتقدیم نیروی دریایی ارتش با حضور در آب های آزاد و اقیانوس های جهان برای صلح جهانی تلاش می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تامین امنیت اقیانوس هند که سه گلوگاه مهم حیاتی را برعهده گرفته اشاره کرد و گفت: این امنیت به دست کشورهای حاشیه اقیانوس هند و با توسعه هم افزایی مناسبات دوستانه عملی می شود.

امیرسیاری ادامه داد: انجام اقداماتی مانند ایجاد پایگاه های نظامی ، دخالت در امور داخلی کشورها و حمایت از گروه های تروریستی که موجب برهم زدن امنیت منطقه می شود و امنیت تمام آب های جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، مورد پذیرش جامعه جهانی نیست.

امیر سیاری افزود: اعتقاد داریم کشورهای منطقه با تعامل با یکدیگر می توانند امنیت اقیانوس هند را برقرار کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: این نیرو با اعزام 28 ناو گروه توانسته است امنیت این منطقه را در قبال دزدان دریایی تامین کند و از تابستان گذشته تاکنون 10 مورد حمله را دفع و دو مورد کشتی تصرف شده را آزاد کرده است.

گفتنی است در این دیدار که  هدف از برگزاری آن ارسال پیام صلح و دوستی برای تمام کشورهای منطقه و جهان عنوان شده است؛ وابسته های نظامی بیش از 26 کشور خارجی مستقر در تهران حضور داشتند.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 آذر 1398برچسب:پاتوق جوانان,نیروی دریایی ارتش, نظامی , سیاسی, :: 19:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 491
بازدید ماه : 4679
بازدید کل : 198992
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی