امیر رستگاری: می‌توانیم سنگین‌ترین شناور دشمن را به اعماق دریا بفرستیم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز قابلیت حرکت در آب‌های کم عمق داریم و با توانایی حمل اژدر می‌توانیم سنگین‌ترین شناورهای دشمن را به اعماق دریا بفرستیم.
دریادار امیر رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: وزارت دفاع امروز در حوزه اثر سطح، انواع هواناوها و قایق‌های پرنده در حال تولید است و این وزارتخانه در حال حاضر در حوزه رانش، در حال تولید انواع رانش‌های دریایی با قدرت 900 اسب بخار است که پس از تولید در اختیار نیروهای دریایی قرار خواهد داد.
وی افزود: سامانه شفت و پروانه متحرک و ثابت نیز درست شده و در اختیار نیروها قرار گرفته است و از سرریز این توان امروز وزارت دفاع موفق به ساخت بیش از 130 نوع شناور شده و در اختیار ارگان‌ها و بخش خصوصی قرار داده است.
 امیر رستگاری خاطرنشان کرد: همچنین انواع لندینگراف‌، بارچ، یدک‌کش‌ و شناور مسافربری توسط وزرات دفاع ساخته شده است.
 رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع عنوان کرد: وزارت دفاع با تکیه بر توان بومی قادر است انواع شناورها و تجهیزات مورد نیاز را بسازد و در اختیار دریادلان نیروی دریایی قرار بدهد و آن‌ها با اقتدار و صلابت در دریاها دریانوردی کنند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز دربیاورند.
 وی با اشاره به تهدیدات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا، دوران بزن در رویی به پایان رسیده است و اگر کسی اشتباهی بکند، پاسخ دندان شکنی از ما دریافت خواهد کرد.
 امیر رستگاری گفت: ما امروز قابلیت حرکت در آب‌های کم عمق داریم و با توانایی حمل اژدر می‌توانیم سنگین‌ترین شناورهای دشمن را به اعماق دریا بفرستیم. همچنین ساخت زیردریایی‌های سنگین را در دست اقدام داریم و «فاتح» به زودی تحویل نداجا خواهد شد.
وی در پایان بیان داشت: نیروی دریایی ارتش به توانمندی تعمیرات اساسی زیردریایی‌های دست یافته است و وزارت دفاع در حال کمک‌رسانی به این عزیزان برای تعمیرات انواع زیرسطحی‌ها، اثر سطحی‌ها، سطحی‌ها و تندورها است.
 




ارسال شده در تاریخ : 1 بهمن 1395برچسب:, :: 19:55 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 976
بازدید ماه : 4049
بازدید کل : 198362
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی