جشنواره مالک اشتر ستادکل نیروهای مسلح
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

 جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخص نبود، یک ملت بود، یک نهضت بود، یک فرهنگ بود، امام بازآموز اسلام ناب محمدی (ص) بود، دوران دفاع مقدس، کارگاه انسان‌سازی امام بود. دفاع مقدس عین نهضت امام و تجلی‌گاه ارزش‌های اسلام و انقلاب بود، بنابراین دفاع مقدس مثل انقلاب اسلامی برای همیشه باید زنده بماند.

جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح با معرفی و تقدیر از فرماندهان و مدیران برتر نیروهای مسلح در بیش از بیست تخصص از جمله مدیریت و فرماندهی، تحقیقاتی، آموزشی، اطلاعاتی، عملیاتی، فرهنگی، طرح و برنامه و بودجه و دیگر رسته‌های نظامی امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

این جشنواره همه ساله در راستای ایجاد زمینه رشد و ارتقاء دانش فرماندهان و مدیران و با هدف تحول و تعالی در نظام مدیریت فرماندهی و نهادینه‌سازی اشراف فرماندهان بر یگان‌های تابعه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، جشنواره مالک اشتر رحمه‌الله علیه با هدف شایسته سالاری و با ارزیابی میزان آمادگی عملیاتی و سطح مطلوب و کیفی بودن فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی فرماندهان در رابطه با وظایف و ماموریت‌های محوله بوده است.

شایان ذکر است که جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای مسلح از نیروها و حوزه‌های مختلف بر روند بررسی و ارزیابی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده مسئولان و مدیران نظارت نموده و کار ارزیابی و داوری جشنواره در رده‌های مختلف را برعهده داشته‌اند.

گفتنی است جشنواره مالک اشتر تاثیر بسزایی در ارتقاء توان و تقویت انگیزه و ارتباط فرماندهان و مسئولان با یگان‌ها و بدنه نیروها و انتقال تجربه و دانش مدیریت و فرماندهی به نسل جوان نیروهای مسلح و همتاسازی بین آنان دارد.

 

 

 




ارسال شده در تاریخ : 5 آذر 1395برچسب:, :: 20:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 5110
بازدید کل : 194287
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی