درس عاشورایی
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

شهید مطهری:

اگر حسين بن‏ علی امروز بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری كنی... شعار امروز تو بايد فلسطين باشد... شمر هزار و سيصد سال پيش مرد، شمر امروز را بشناس.

رهبر انقلاب:
وقتی که از خون ترسیدیم، از آبرو ترسیدیم، از پول ترسیدیم، بخاطر خانواده ترسیدیم، بخاطر دوستان ترسیدیم، بخاطر راحتی و عیش خودمان ترسیدیم، به خاطر پیدا کردن کاسبی، برای پیدا کردن یک خانه دارای یک اتاق بیشتر از خانه قبلی، وقتی بخاطر این چیزها حرکت نکردیم، معلوم است،  10 نفر مثل امام حسین هم که بیایند همه شهید خواهند شد.
 
 
هیچ چیز، جای واجبات ما را نمی گیرد ، متاسفانه ما در فرار از واجبات دینی به مستحبات پناه می بریم ، فکر کردیم که 10 تا زیارت عاشورا بگذاریم ، جایگزین سکوت ما در برابر ظلم و جایگزین بی همتی ما در برابر فقر محرومین و تکاثر متکاثرین می شود ! اینجور نیست .
 
همان قدر که دغدغه نمازها و روزه های قضا شده را داریم ، باید دغدغه نهی از منکرهای قضا شده مان را نیز داشته باشیم . چه نهی از منکر هایی که از ما قضا شد ، با توجیهات مختلف 
 
 



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 27 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان , فرهنگی, درس های عاشورا, ام به معروف و نهی ازمنکر, :: 16:11 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 4641
بازدید کل : 198954
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی