عملیات ضد تروریستی هوانیروز کرمانشاه
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز است.

 امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه با اشاره به انهدام گروهک تروریستی در مرز کرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش، عملیات انهدام تروریستها در منطقه غرب کشور را انجام داد.
 
فرمانده هوانیروز کرمانشاه افزود: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم 12 نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید.
 
قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است.
 نتیجه تصویری برای تروریست ، هوانیروز ، کرمانشاه

وی در پایان اظهار داشت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.




ارسال شده در تاریخ : 30 مهر 1395برچسب:, :: 20:42 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 5138
بازدید کل : 194315
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی