سیاری: افسران قبل از انقلاب در آمریکا و فرانسه آموزش می‌دیدند
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

فرمانده نیروی دریایی ارتش به اهمیت دانشگاه علوم دریایی نوشهر و نقش آن در توانمندسازی نیروی دریایی در کشور اشاره و یادآور شد: تا قبل از انقلاب اسلامی، بیشتر افسران نیروی دریایی دانش‌آموخته کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و هندوستان بودند اما امروز همه دانش آموختگان نیروی دریایی از این دانشگاه هستند که یک سند پرافتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

سیاری تصریح کرد: اگر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم نظام جمهوری اسلامی در اعماق سرزمین‌های آبی بویژه دراقیانوس آرام، مدیترانه، کانال سوئز و آب‌های آزاد هستیم، این حماسه‌آفرینی در حقیقت از سوی کسانی است که دانش آموخته همین دانشگاه بوده اند. وی افزود: این دانشگاه در حقیقت به عنوان پراهمیت ترین محل برای نیروی دریایی به شمار می‌آید چرا‌که تضمین‌کننده آینده فرماندهان نیروی دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: هم اینک این دانشگاه باید همانند گذشته افسرانی را تربیت کند تا سبب بالندگی، اقتدار و از همه مهم‌تر حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی باشد. در پایان این مراسم از خدمات دریادار عرشه پیمان جعفری طهرانی فرمانده پیشین این دانشگاه قدردانی و دریادار دوم عرشه خرداد حکیمی به عنوان فرمانده جدید این دانشگاه معرفی شد.



ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1398برچسب:پاتوق جوانان, نیروی دریایی, ارتش, دانشگاه امام خمینی, :: 22:45 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 942
بازدید ماه : 4015
بازدید کل : 198328
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی