بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌‌های خارجی @
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمان و حجاج بیت‌الله حرام در سرتاسر جهان، در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.
بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌‌های خارجیرسانه‌های خارجی پیام آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، را در خصوص بی‌کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج بازتاب دادند.
 
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، امروز  در پیامی از مسلمانان جهان خواستند تا در مدیریت سعودی‌ها بر اماکن مقدس اسلامی در این کشور تجدید نظر کنند. 
 
شبکه تلویزیونی الاتجاه نیز گزارش داد: «(آیت الله) سید علی خامنه‌ای فرمودند: حکام سعودی دفاع از مستکبران جهان و ائتلاف با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را راه باقی ماندن خود در این حکومت ظالمانه می دانند.»
 
در همین حال شبکه المنار نیز در خبری فوری اعلام کرد: امام خامنه‌ای فرمودند: حاکمان سعودی با تاسیس گروه‌های تکفیری، جهان اسلام را وارد جنگ‌های داخلی کرده‌اند. حاکمان سعودی در فاجعه سال گذشته منا و مسجد الحرام مقصرند.
 
از سوی دیگر، شبکه العالم نیز در خبری فوری اعلام کرد  آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی مهم به مسلمانان سراسر جهان با آغاز موسم حج بیت‌الله الحرام فرمودند یک سال از حادثه منا که در آن هزاران نفر مظلومانه جان خود را به خاطر کوتاهی حاکمان سعودی از دست دادند گذشت. حکام سعودی در ائتلاف خود با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از هیچ خیانتی برای دستیابی به اهداف خود فروگذار نمی کنند. حاکمان سعودی که راه خدا و مسجد الحرام را بر ایرانی‌ها بسته اند بقاء خود را در دفاع از مستکبران می دانند. هزاران خانواده از کشورهای مختلف عزیزان خود را در فاجعه منا از دست دادند از جمله حدود 500 نفر از ایرانی‌ها شهید شدند. حکام سعودی به جای ابراز ندامت از فاجعه منا و پیگرد مقصران آن حتی از تشکیل کمیته حقیقت یاب نیز خودداری کردند. آنها به جای اینکه متهم باشند خود را مدعی نشان دادند و دشمنی دیرینه خود با ایران را پنهان نکردند.



ارسال شده در تاریخ : 1 مهر 1395برچسب:, :: 20:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 552
بازدید ماه : 5300
بازدید کل : 194477
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی