راهکارهای "بابک زنجانی" برای ثروتمند شدن
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

به گزارش جام اقتصادی، بابک زنجانی مالک و رئیس هیئت مدیره ی هلدینگ سورینت اکنون و با گذشت فقط چند سال توانسته است در سن 43 سالگی به سرمایه ای بالغ بر 000 . 000. 000. 000. 25 تومان دست یابد ، او می گوید این رقم عجیب و غریب در این مدت تنها با «یاری خدا» حاصل شده و هیچگونه دست های پشت پرده و یا سفارش های آقایان از بالا در کار نبوده ؛ او معتقد است تنها گاهی اوقات شانس به یاری اش می آمده و فقط و فقط «خدا برایش خواسته» است.بابک زنجانی که همچنان مجرد است ، اکنون مالک 64 شرکت داخلی و خارجی است و مدیریت حدود 17 هزار کارمند را بر عهده دارد ؛ شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات ،  بانک ارزش تاجیکستان ، باشگاه فوتبال راه‌آهن و هواپیمایی قشم بخشی از دارایی های بابک خان است.

گذشته از این نکات و با تأمل در معدود مصاحبه های وی با رسانه ها می توان شاه کلیدهای موفقیت آقای بانکدار را از وی به سرقت برد و بدین وسیله دری از درهای خوشبختی را به روی خود باز کرد. 

نکات پند آموز زیر از جمله مواردی است که بابک خان چاشنی فعالیت های روزانه و افکار خود کرده است تا امروز به اینجا برسد :

* در دوران خدمت مقدس سربازی مودب باشید و ضمن رعایت اوامر فرمانده و بالادستان ، تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید پس از دوران آموزشی از شهرستان دورافتاده محل خدمت تان خود را به تهران منتقل کنید و راننده بانک مرکزی شوید. در موارد احتمالی راننده وزرا ، نمایندگان مجلس ، ریاست گمرک ، ستاد سوخت ، سازمان بازرسی و ... نیز مورد قبول است.

*پس از خدمت به درآمدهای روزانه 17 میلیون تومانی اکتفا نکید و برای دستیابی به افق ها دور تر گهگاه به دل بازار ارز و سکه هم بزنید.

* تا می توانید شرکت تاسیس کنید ، این کار گرچه سرمایه ای اندک می طلبد اما در آینده چنان عصای دست تان شود که فوائد زائدالوصف آن از حوصله ی این نوشتار خارج است.لازم نیست شرکت های اقماری تان تماما در داخل کشور به ثبت برسد ، کشورهای آسیایی نظیر مالزی ، چین و امارت هم برای این امر بسیار مناسب اند.

*گذراندن چند دوره دوساله حبس ، ترجیحا در زندان اوین برای بروز رسانی اطلاعات و ارتباط گیری با اهالی فن از ملزومات ضروری برای این مسیر دشوار ثروت اندوزی است.از یاد نبرید به محض خروج از زندان ارتباط خود را با این افراد قطع کنید .

*فراملی فکر کنید و حتی اگر در شهرهای حاشیه ای ترکیه احدی را هم نمی شناسید ، سری به آنجا بزنید ، می گویند در انجا پوست گوسفند را خوب می خرند.

*نکته ی بعدی مقوله ی واردات است ؛ این فن همچنان هم خیلی از افراد را به جرگه ی ثروتمندان هدایت می کند .واردات هر نوع کالایی با هر درجه کیفیتی با جدیت در دستور کار قرار دهید.

*به مدیران زیر دستتان اعتماد کنید ، تفویض اختیار در این مرحله موضوع مهمی است ، از یاد نبرید هر انسانی که دارای نبض تپنده ای است می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند ، گذشته از این قبول مسئولیت چندین شرکت و یک لشگر کارمند بیش از یک شخص مسئولیت پذیر می طلبد .

*سیاسی نباشید ؛ حتی نیازی نیست بدانید چه کسی هم اکنون در کشورتان رییس جمهور است و در اخرین نشست خبری خود در مورد مذاکرات با غرب چه رویکردی را دنبال کرده است ، شما ماموریت ویژه تری دارید ، شما فقط آمده اید تا ثرومندترین در ایران شوید.

*به تمامی عرصه ورود کنید ، از آدامس خروس فروشی گرفته تا باشگاه داری .در همه ی این بیزنس ها پول های سرگردان برای خواص ریخته است ، تنها کافی است قدری مانند بابک خان شانس بیاورید.

*اشتباه نکنید ، به گفته ی بابک خان تنها موضوعی که  هیچ تاثیری در پولدارشدنتان ندارد ، سفارش های آقای x ، نامه از آقای y و لابی با آقای z است ، در اینجا فقط کافی است "خدا برای تان بخواهد" .

*سراغ تحصیلات و آموزش های خاص نروید ، زمان برای شما بیشتر از آن ارزش دارد که خود را وقف استاد و کتاب و واحد های درسی کنید ، بی شک تمامی این دروس را در یک معامله ی نفتی و جابجایی پولش می آموزید.

*از آنجا که مرد 25 هزار میلیاردی کشورمان همچنان مجرد است پس از یاد نبرید که دوران پیش از ازدواج بهترین زمان برای ثروت اندوزی است.



ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:پاتوق جوانان, اقتصادی, ثروتمندترین, ایرانی,تجارت,بیزینس, :: 22:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی