چطور گوشی امن‌تری داشته باشیم +دانلود نرم‌‌افزار
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

شاید تا به حال خیلی برایتان پیش آمده که بخواهید یک نرم افزار را در گوشی خود مخفی یا قفل کنید. این نرم افزارها این کار را برای شما انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزارها می توانید نرم افزارهای خود را به وسیله رمز و یا الگوها رمز گذاری کنید و از آنها به راحتی محافظت کنید.

 

Knock Lock-App Lock Pro
آیا از روشهای معمول قفل کردن دستگاه اندرویدی خود خسته شده اید؟ آیا از الگوهایی که حتی یک کودک خردسال هم میتواند آنها را بخاطر بسپارد هم خسته شده اید؟ نگران نباشید! قصد داریم اپلیکیشنی جدید را در زمینه قفل گذازی دستگاه اندرویدیتان معرفی کنیم که دغدغه‌های شما را برطرف خواهد نمود.
Knock Lock-App Lock Pro 5.1.1 Patched اپلیکیشنی برای قفل گذاری کامل و همه جانبه گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط استودیوی Breakout Games منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. همانطوری که اطلاع دارید برای قفل گذاری دستگاه و همچنین محافظت از برنامه های نصب شده نیاز به دو اپلیکیشن جداگانه دارید، اما با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود این دو عمل را با یک اپلیکیشن انجام دهید. یکی از ویژگیهای بارز این اپلیکیشن امکان بهره گیری از قفلها و الگوهای نامرئی است که از لو رفتن نحوه قفلگشایی دستگاه اندرویدی جلوگیری میکند.

امنیت تلفن همراه خود را بالا ببرید

دانلود

Vault-Hide Video&Photo
اگر در دستگاه اندرویدی خود تصاویر خانوادگی و خصوصی دارید و میخواهید از آنها محافظت کنید، پیشنهاد میکنیم که از برنامه Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO 2.8.8 استفاده کنید. این اپلیکیشن به راحتی از تصاویر و ویدیوهای شما حفاظت کرده و آنها را از دسترس سایرین خارج میکند. اساس کار این برنامه به این شکل است که با ایجاد یک فضای امن امکان وارد کردن فایلهای خصوصی را به آن میسر می کند. برای امنیت بیشتر، این برنامه میتواند آیکون خود را پنهان کرده و در حالت مخفی در پس زمینه اجرا شود که در این صورت حتی استفاده شما از این اپلیکیشن نیز مشخص نمی شود. در این صورت میتوانید با شماره گیری "پسوورد تعیین شده##" وارد برنامه شوید.

امنیت تلفن همراه خود را بالا ببرید


دانلود

 




ارسال شده در تاریخ : 7 تير 1395برچسب:, :: 21:59 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 5197
بازدید کل : 194374
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی