فرماندهان داعش اهل عربستان سعودی هستند
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، «شیخ حمید الهایس،» اعلام کرد تعداد زیادی سعودی در شمال رمادی و مناطق متعدد انبار حضور دارند و عامل بسیاری از عملیات های انتحاری نیز سعودی ها هستند و به طور کلی اندیشه تروریستی در منطقه منشأ سعودی دارد.

وی همچنین در واکنش به اظهارات اهانت آمیز سفیر عربستان سعودی در بغداد که شهر فلوجه را سرطان و ساکنانش را تروریست هایی توصیف کرده بود که باید کشته شوند، تاکید کرد دولت عراق باید به سخنان ثامر السبهان واکنش نشان دهد.

حمید الهایس تصریح کرد اولا اگر ساکنان فلوجه تروریست بودند چهارصد هزار نفر از آنها خانه و کاشانه خودشان را ترک نمی کردند. دوم آنکه در شهر فلوجه افراد تروریست حضور دارند و این انکار نشدنی نیست اما به این میزانی که السبهان گفته است نیست. علتش نیز جنگجویان عشایر فلوجه و انبار هستند که با داعشی ها در همه اراضی انبار می جنگند و جان فشانی‌های زیادی کرده‌اند.

وی تاکید کرد تروریست ها فقط در شهر انبار بیش از 30 هزار خانه را در شهر رمادی در استان انبار منفجر و همین رقم را نیز در فلوجه و مناطق دیگر ویران کرده اند. دولت باید پاسخ بدهد و مشخص کند چه کسی در این مناطق تروریست و چه کسی ضد تروریسم است.




ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 401
بازدید ماه : 5149
بازدید کل : 194326
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی