واکنش به سخنان ساختارشکنانه رئیس جمهور
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

سوابق اظهارات رییس جمهور از بی حرمتی و توهین به مردم و بی احترامی به اقشار مختلف مردم و گاها واکنش های نسنجیده بلافاصله بعد از بیانات رهبری انقلاب بیانگر قصد و انگیزه نفسانی رییس جمهور می باشد .

طبق معمول سخنان نسنجیده واکنشی شیخ حسن روحانی، گفته های اخیر وی درباره زبان انگلیسی، یک بحث مستقل و یک کنش علمی و نظری نیست که با استدلال ها و استنادات علمی و تاریخی به آن پاسخ دهند و فی المثل از فرجام ازخودباختگی های آتاتورکی و رضاخانی در مقابل فرهنگ غربی از او بپرسند، یا بخواهند نقش و جایگاه زبان انگلیسی را در پیشرفت علمی فرانسه و آلمان توضیح دهد، یا سوال کنند مگر کسی اساسا با آموختن انگلیسی مخالفت کرده است که جنابعالی اینگونه برآشفته اید؟

⚛ مسئله حسن روحانی زبان انگلیسی نیست. بنای او بر بی حرمتی است و تصورش این است که می تواند از طریق اهانت به مقدس ترین دستاورد حضرت امام، جایگاهی برای خود دست و پا کند.

⚛ تنها راه توقف این بی حرمتی ها نیز که بار اول نیز نیست، آنست که شخصیت های برجسته کشور از مراجع عظمی و روسای قوا تا دیگر بزرگان، درباره حد و اندازه حسن روحانی و عواقب این حرکات نسنجیده به وی هشدار و تذکر جدی و علنی دهند.




ارسال شده در تاریخ : 5 خرداد 1395برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 1039
بازدید ماه : 4112
بازدید کل : 198425
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی