قدردانی ایران از عراق در پی اخراج منافقین
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

وزارت امور خارجه ایران با ابراز خرسندی از بسته شدن اردوگاه نظامی اشرف، از تلاشهای دولت عراق در این رابطه تشکر کرد.

در پی اخراج کامل اعضای گروهک تروریستی منافقین از کمپ اشرف، وزارت خارجه کشورمان بیانیه‌ای را صادر کرد که در ادامه می‌آید: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بسته شدن اردوگاه نظامی اشرف، از تلاشهای صادقانه دولت عراق در این رابطه تشکر و قدردانی می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران پیش از این در چندین نوبت به نماینده سازمان ملل متحد در عراق نسبت به تداوم حضور اعضای این سازمان تروریستی در اردوگاه اشرف و شرارتها و ماجراجویی های آنها هشدار داده بود. اقدامات این سازمان تروریستی و برخی حامیان شناخته شده آنان در اتهام زنی به دیگران از جمله درگیریهای اخیر اردوگاه اشرف نیز نمونه ای از توطئه‌ها و ماجراجویی آنان است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر حمایت از تلاشهای سازمان ملل متحد و دولت عراق در اخراج سریعتر اعضای این سازمان تروریستی از اردوگاه موقت ترانزیت، مسئولیت حقوقی و قانونی کشورهای حامی این سازمان تروریستی را یادآور شده و ضرورت قطع پشتیبانی مادی و سیاسی آنان از این گروه تروریستی را مورد تاکید قرار می دهد.




ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1398برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, منافقین, پادگان اشرف, تروریست, , :: 23:27 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 552
بازدید ماه : 4740
بازدید کل : 199053
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی