مردان تلگرامی زنان اینستاگرامی
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

مردان تلگرامی و زنان اینستاگرامی داستانیست به روایت خادم سایبری که در معبر سایبری فندرسک انتشار یافته و نویسنده بر این باور است که مردان تلگرام را دوست دارند و زنان اینستاگرام را که این علاقه‌مندی ها باعث شده تا شاهد رفتارهای عجیبی از زنان و مردان باشیم که مختصری از آن را در ذیل می خوانید :

مردان تلگرامی بر این باورند هرچقدر هم که بی سواد باشند اما اگر بتوانند در گروه های تلگرامی حرف های قشنگ و گنده تر از دهانشان بزنند که حتی معنی آنرا هم ندانند، از درجه شخصیت بالاتری برخوردارند.

زنان اینستاگرامی بر این باورند اگر نان شب ندارند که بخورند اما اگر بتوانند با ژست ها و لباس ها و آرایشات مختلفی عکس های خود را در اینستاگرام به انتشار بگذارند، از درجه شخصیت بالاتری برخوردارند.

مردان تلگرامی اگر ببینند خانمی در گروهی متنی را تایپ می کند ناخوداگاه مطلب نخوانده آن خانم را فوروارد می کنند و با گذاشتن علامت شصت (لایک) وانمود می کنند که خیلی از حرف های آن خانم لذت برده اند.

زنان اینستاگرامی اگر ببینند تعداد لایک های عکس هایشان هر روز بیشتر می شود، روز به روز برهنه تر و پر آرایشتر عکس می‌گذارد و خیال می کند که مرد هابخاطر ژست ها و با کلاس بودنشان برایشان لایک می کنند.

مردان تلگرامی زنان اینستاگرامی

مردان تلگرامی در گروه هایی که فقط آقایان هستند بسیار بی شخصیت و بی ادب رفتار می کنند ولی اما اگر در گروهی فقط یک خانم حضور داشته باشد چنان رفتار می کنند که انگار استاد اخلاق اسلامی دانشگاه هستند.

زنان اینستاگرامی آشغال هایشان را از ماشین به بیرون پرت می کنند اما اگر به یک جوی آّب گندیده لجن گرفته برسند نا خداگاه دست هایشان را باز می کنند و ژست پرواز می گیرند و زیرش می نویسند من و طبیعت یهویی.

مردان تلگرامی همه از یک دم اندیشمند، فرزانه، باهوش، تحصیل کرده، با پرستیژ، با ادب، با اخلاق، بامرام، فهمیده و آقا هستند که در هر مسئله ای توان صحبت کردن و بحث کردن دارند و نظر ارائه می دهند.

زنان اینستاگرامی همه خارج رفته، پارتی مختلط رفته، قلیان کشیده، ماشین کلاس بالا داشته، خونه ویلایی داشته، خوشتیپ، پرتز کرده، مو مش کرده و حداقل با سه پسر رابطه داشته هستند  که هرکس ندونه فکر می کنه آخرفهم و شعور هستند.

مردان تلگرامی تبحر خاصی در مخ زدن از زنان و دختران ولوو شده در محیط تلگرام را دارند، جوری که نمی توانند از این توانمندی خود برای همسر یا فرزند خود برای گفتن جمله ساده عزیزم استفاده نمایند.

زنان اینستاگرامی انگیزه خاصی برای انتشار تصاویر خصوصی و برهنه خود برای سایر مردان را دارند جوری که حتی همسر یا اعضای خانواده خودش نیز هنوز به عمر خودشان وی را اینگونه ندیده اند.

سخن پایانی نویسنده : حتی اگر تمامی مطالب بالا را فراموش کرده اید عیبی ندارد، همین‌قدر که بدانید هردوی مردان و زنان تلگرامی و اینستاگرامی غیرواقعی و فقط محض کلاس گذاشتن از چیزهای نداشته شان هستند برای شما کافیست. این دو با مردم ازدواج کرده اند نه با یک نفر خاص و همین باعث بروز بسیاری از مشکلات روحی و روانی برای آنان است. پس بیخیال این ها به زندگی خوب و زیبای خودتان بپردازید و بگذارید آن ها در حسرت نداشته هایشان بمانند.

پ,ن : البته بلانسبت جمع !!!




ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:58 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 5072
بازدید کل : 194249
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی