برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشگاه دافوس + عکس
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش:

آب ما با امریکا در یک جوب نمی رود. ما مواضع ناحق امریکا را قبول نداریم و امریکا هم از مواضع حق ما تمکین نمی کند.

در این مراسم که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) برگزار شد، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و امیرحسین ولی وند فرمانده دافوس سخنرانی کردند.
در این دوره 270 دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد و 43 نفر نیز در مقطع دکترای در شش گروه آموزشی با گرایش های زمینی ، هوایی ، دریایی ، پدافند هوایی ، پشتیبانی خدمات رزمی و جنگال و سایبری فارغ التحصیل شدند.
این مراسم با حضور فرماندهان عالیرتبه ارتش جمهوری اسلامی ، خانواده معظم شهدا و جمعی از دانش آموختگان دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صرف وقت در کلاس درس، بحث و تحقیق نه تنها گذر عمر محسوب نمی شود ، بلکه دورانی برای تکامل و جوان تر شدن و رشد کردن است .
وی افزود: در همین راستا مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که آموزش برای نیروهای مسلح یک فریضه است و دوران آموزش و کلاس درس و تحقیق دارای برکات مضاعف است .
امیر موسوی در بخشی از سخنان خود به دشمنی ها و کینه توزی های امریکا و سردمداران استکبار اشاره کرد و گفت : این دشمنی ها به این خاطر است که ایران کشوری دین خواه ، آرمانگرا و مستقل است .
وی افزود: نظام سلطه به سرمداراری امریکا و رژیم صهیونیستی و با خدمه های بی خردی که جاهلیت را دوباره به میدان آورده اند به دنبال مطامع ناحق و زورگویی های خود هستند و نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران مستقل باشد اما ما از آرمان های خود دست برنخواهیم داشت .
جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به دانش آموختگان این دانشگاه اشاره کرد و گفت : دانش آموختگان این دانشگاه کسانی هستند که در عرصه رقابت و میدان جهاد به خوبی از علم و دانش خود استفاده می کنند و ماموریت های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام می رسانند .
وی افزود : شما دانش آموختگان شجاع و مومن هستید که جایگاه ویژه ای برای دنبال کردن آرمان ها ، حفظ اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور دارید و این جایگاه ، نعمت بزرگی است که خداوند به شما سپرده است.




ارسال شده در تاریخ : 28 اسفند 1394برچسب:, :: 23:38 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 172
بازدید هفته : 1003
بازدید ماه : 4076
بازدید کل : 198389
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی