آمریکا به ایران هشدار داد/ ما جدی هستیم
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

 

 "سوزان رایس" مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا در بنیاد "آمریکای جدید"بار دیگر دولت سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کرد و گفت این تسلیحات اصلی‌ترین متحد آمریکا یعنی اسرائیل را تهدید می‌کند.

 وی با بان اینکه استفاده از این تسلیحات در هرکجای دنیا منافع ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد گفت: عدم جلوگیری از به کارگیری چنین تسلیحاتی می‌تواند دامنه استفاده آن را به ترکیه، اردن و عراق گسترش دهد. این تسلیحات نزدیک‌ترین متحد آمریکا یعنی اسرائیل را مورد تهدید قرار می‌دهد.

 رایس بار دیگر گفت عدم برخورد با عاملان این حمله، موجب می‌شود تا راه برای استفاده از تسلیحات کشتار جمعی دیگر نیز باز شود.

مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به موضوع هسته ای ایران ضمن تکرار ادعاهای آمریکا مبنی بر تلاش کشورمان برای دستیابی به سلاح هسته ای گفت: رهبران تهران بدانند که آمریکا به حرفی که می زند عمل می کند ما اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نمی دهیم.

وی با لحنی حق به جانب اضافه کرد: ما برای جلوگیری از دستیابی ایران به این سلاح از همه روش ها چه دیپلماتیک و چه افزایش فشارها استفاده می کنیم  و همانطور که رئیس جمهور اوباما گفته است همه گزینه ها روی میز است.

وی گفت اگر آمریکا با این موضوع برخورد نکند، ممکن است ایران و کره شمالی تصور کنند که در عزم آمریکا برای جلوگیری از به کارگیری تسلیحات کشتار جمعی خللی ایجاد شده است.

مقامات آمریکایی این روزها به بهانه متهم کردن حکومت بشار اسد به استفاده از سلاح شیمیایی، جمهوری اسلامی ایران را دوباره متهم به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی می کنند و بدون اشاره به بکارگیری بمب اتمی توسط آمریکا در ژاپن و همچنین حمایت این دولت از جنایت های شیمیایی صدام در جنگ هشت ساله، در پی فریب افکار عمومی برای حمله به سوریه هستند.

 




ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1387برچسب:پاتوق جوانان, سیاسی, آمریکا, ایران سوریه, سلاح های کشتار جمعی, :: 22:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 5202
بازدید کل : 194379
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی