پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

دکتر روحانی: کسی که می‌خواهد برود نماینده مجلس شود، می‌گویند باید متعهد به دین بوده و التزام به قانون اساسی را داشته باشد، اما پس محیط زیست، بیکاری، صنعت، مدیریت چه می‌شود؟

پس از بیانات دکتر روحانی مبنی بر اینکه بجای دین و قبول داشتن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نیاز به کاندیدای متخصص داریم، شعبون بی مخ اعلام کاندیداتوری کرد.

شعبان بی مخ نیز باید تائید صلاحیت شود+عکس و فیلم 

شعبون بی مخ در کارنامه درخشان خودش یکی از اصلی ترین عوامل راه اندازی کودتای 28 مرداد رو داره که میتونه نقطه مثبتی بر تایید صلاحیتش باشه.

شعبان جعفری معروف به شعبون بی مخ در خصوص ضرب و شتم و دعواهای خیابانی و چاقو کشی نیز از تخصص های بسیار بالایی برخوردار است.

وی یکی از طرفداران شدید رژیم پهلوی هست که اصلا هیچ اعتقادی به جمهوری اسلامی ایران نداره و در کل یک لات بی سرو پای مشروب خوره.

لذا باتوجه به تخصص های بسیار بالای شعبون بی مخ از نظر خیلی ها که به رد شدن کاندیداهای جناح اصلاح طلب که نتانیاهو با صراحت اعلام کرد که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» و شیمون پرز که گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»   شورای نگهبان می بایست تایید صلاحیت شعبون بی مخ رو تایید کنه وگرنه شورای نگهبان به وظیفه خودش بدرستی عمل نکرده.

شاید باخودتون بگید این حرف ها الکیه برای همین دعوت می کنم کلیپ زیر رو ببنید تا اصلاح طلبان رو بهتر بشناسید :

دریافت کلیپ اصلاح طلبان چه کسانی هستند؟

پ,ن : بعضی ها که هوای تخریب انتخابات مجلس رو دارند ابتدا به اعضای شورای نگهبان حمله کردند و بعد به تائید صلاحیت ها گیردادن و بعد هم می خواهند طرح تحریم انتخابات را رو عملی کنند ولی بدانند در بین مردم آگاه هیچ جایگاهی ندارند.




ارسال شده در تاریخ : 5 بهمن 1394برچسب:, :: 22:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 447
بازدید هفته : 708
بازدید ماه : 4896
بازدید کل : 199209
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی