نخستین جشنواره ایده پردازی نزاجا
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما متناسب با تهدیدها، ظرفیت های خود را ارتقاء می‌دهیم و ارتش با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ می‌شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین جشنواره ایده‌پردازی این نیرو طی سخنانی اظهارداشت: ایده‌پردازی نگاه دقیق به تمام امور است و نیاز را قبل از وقوع شناسایی می‌کند و راه ‌حل آن را پیدا می‌کند.

وی افزود: برای مقابله با تهدیدها در همه حوزه‌ها باید ایده‌پردازان با جدیت پشتیبانی و حمایت شوند چرا که ایده‌پردازی تبیین نقشه راه برای صنعت دفاعی است.

پوردستان با بیان اینکه ایده پردازی منطبق بر تدبیر مقام معظم رهبری است، گفت: ما برای اینکه غافلگیر نشویم و متناسب با تهدیدها، ظرفیت‌های دفاعی و تهاجمی خود را بالا ببریم از ایده‌پردازان استفاده می‌کنیم. ایده‌پردازی در نیروی زمینی از چند ماه پیش آغاز شده و تاکنون 1300 ایده حاصل و ارزیابی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: تحریم‌ها شاید در نگاه اول کراهت‌آمیز باشد اما برکات زیادی دارد و ما نواقص خود را متوجه می‌شویم و در داخل آن را برطرف می‌کنیم.

پوردستان در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: بازدارندگی در برابر دشمن با آمادگی نیروهای مسلح به وجود می‌آید و در این صورت دشمن جرأت حمله به کشور را ندارد.

وی افزود: دشمنان انقلاب از ابتدا به فکر براندازی نظام بودند اما با آمادگی نیروهای مسلح شکست خوردند و پیروزی انقلاب در سال 1357 رقم خورد.

پوردستان با بیان اینکه آمریکا تهدیدات خود را فاز به فاز علیه انقلاب اجرا کرده است، گفت: مقصد آمریکایی‌ها از ورود به جنوب غرب آسیا، افغانستان و عراق نبود و مشخصاً برای ایران آمدند اما با آمادگی نیروهای مسلح ما موفق نشدند و آنها بعد از شکست از راهبرد مذهب علیه مذهب استفاده کردند که داعش زائده این راهبرد است.

وی در پایان گفت: ما متناسب با تهدیدها، ظرفیت های خود را ارتقاء می‌دهیم و ارتش با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ می‌شود.

در پایان این مراسم از سه جلد کتب الگوی فرماندهی مطلوب، تاریخچه یکانها و مجموعه‌ای از دیده‌ها در نزاجا رونمایی شد.

امیر پوردستان فرمانده نزاجا در نخستین جشنواره ایده پردازی نزاجا




ارسال شده در تاریخ : 22 دی 1394برچسب:, :: 18:46 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 5028
بازدید کل : 194205
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی